| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Misschien iemand van Chenbro ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Dat zou goed kunnen. Laatst wist PO ook heel goed het adres, e-mail en telefoonnr. van Chenbro NL toen iemand vroeg of er Chenbro sidepanels leverbaar waren. Verdacht... Hij heeft vast al contacten gehad ![]() |
| | |
| | #78 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #80 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| We hebben wel wat meer contactgegevens dan alleen van Chenbro hoor jongens. Denken jullie dat die stapel reviewsamples zomaar uit de lucht komt vallen? PO heeft een contactlijst waar je misselijk van wordt ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| En soms zit het tegen... damn, laatste . Het was ook zo goed als onmogelijk om goede foto's te maken, de eerste foto was redelijk gelukt en die tweede foto was de enige waarvan je niet spontaan de neiging kreeg om... je monitor uit te zetten... ofzo. Maakt niet al te veel uit, het was ook meer een oefenproject.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Wtf? Eerste? Had ik niet verwacht, helemaal omdat het met de stemronde niet helemaal lekker ging. Wil ik gelijk ook de rest van de deelnemers feliciteren met hun plek! En de Crew wil ik ook bedanken voor het organiseren van deze leuke en orginele contest. Fijn dat het goed georganiseerd was en veel succes met verdere contests! (waarbij ik wss wel weer van de partij zou zijn.) Ben eigenlijk wel benieuwd naar het aantal stemmen die elke deelnemer heeft gehad en ben ook wel benieuwd naar het extra kado'tje dat iedereen krijgt :P |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Allemaal gefeliciteerd, en in het bijzonder Blackcrown, Piet_Friet en Diontjuh natuurlijk! Het is een leuke compo welke ondanks wat hobbels in de weg toch nog goedgekomen is. De stemprocedure is als volgt verlopen. Iedere CJ crewmember heeft een lijstje gemaakt van 8 tot 1 punten. 8 punten voor de (in zijn ogen) mooiste mod, en dan naar beneden toe afgewerkt. Het was niet makkelijk, alle mods waren op hun eigen manier heerlijk creatief bewezen. Toch kan er maar 1 eerste plek zijn. Zoals we in het Frontpage artikel al aangeven ontvang ik graag de adresgegevens van alle deelnemers! Dit kan via PM of naar Thadeez@CaseJunkies.com.
__________________ Dus... |
| | |
| | #90 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |