| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Jongens jongens wat een rep en roer allemaal. Laten we wel voorop stellen dat de compo vooral voor het plezier in het leven geroepen is. Met de prijzen zit het ook wel goed, niemand gaat met lege handen naar huis De stemfase wordt nauw in de gaten gehouden en bij constatering van enige vorm van fraude zullen er ook consequenties zijn. Alles gaat tot nu toe prima, geen reden tot paniek.
__________________ Dus... |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Robbia8 en Ragon racen nek aan nek voor de overwinning, op de hielen gezeten door het duo Blackcrown en Piet_Friet! Er kan nog een hele dag gestemd worden, dus de spanning blijft er nog even in! Bij een gelijke eindstand zal de crew in hevig overleg gaan om de gedeelde eerste plaats op te splitsen in een eerste en tweede plek. Maar nogmaals, dit zal enkel voorkomen bij een gelijke eindstand. Voor nu blijft het nog even spannend, iedereen maakt nog kans op de prijzen. Voor wie nog niet gestemd heeft, STEMMEN!
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik ben vandaag weer thuis. Ik had sinds vrijdagmorgen niks meer gelezen en kom er dus nu achter dat er gestemd wordt door de leden. Er is al eerder discussie over geweest maar ik vind het dus ook niet eerlijk. Ik had wel van tevoren kunnen voorspellen dat ik niet veel stemmen zou krijgen, omdat ik nauwelijks iemand ken. De mensen die ik wel ken doen zelf ook al mee. Ik post dit berichtje niet omdat ik zie dat ik weinig stemmen heb, ik wist gelijk dat dit niet goed zou aflopen. Maargoed, ik ga vandaag wel weer verder met mn echte mod. Die hoef ik niet voor een verschuivende deadline af te hebben. Daar kan ik echt de tijd en de ideeën in stoppen die het nodig heeft.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Hierbij een algemene mededeling. Bij het checken van de stemmen is er geconstateerd dat 30% van de stemmen verdacht zijn en naar fraude rieken. Zo komen er onder andere enkele dubbele IP-adressen voor. Om deze compo fraudevrij te houden heeft de crew besloten niet van de poll-uitslag uit te gaan. De komende dagen zal de CJ-crew zich over de inzendingen buigen, ook zullen we nog een extern jurylid laten beoordelen. De uitslag zal nog vóór 1 januari bekend worden gemaakt op de frontpage!
| | |
| | #72 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Jammer dat het zo moet gaan, maar moge de beste winnen .Citaat:
| |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Zeker jammer dat het zo moets gaan. :s Goed dat de crew ook meestemd! Geen idee of ik dan nog kans maak maar dan is er iig ook een echt waardige jury bij. En een extern persoon, hmm iemand van Coolermaster of een dergelijk bedrijf? Of een andere modder? Leuk! (zolang het maar iemand is die er wel verstand van heeft, koningin Beatrix neem ik geen genoegen mee :P ) Beetje nutteloze post was dat maargoed... ![]() |
| | |