| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Verstuurd! Het resultaat is best netjes, al zeg ik het zelf. Mijn eerste echte mod en voor het eerst dat ik iets gespoten heb met een redelijk resultaat ![]()
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Owkey, hij staat erop Nog even wat uitleg: Dit is mijn eerste echte mod, het front heb ik rood gespoten en de drivebays, de powerbutton en een of ander fanmontagegeval hebben een laagje koper gekregen. De bovenkant en het rechter zijpaneel zijn bedekt met pakpapier (rood voor het sijpaneel en silver voor de bovenkant). De binnenkant is gevuld met een kunstguirlande met ledverlichting en de boel is verder aangekleed met nog wat kunstsneeuw en kerstballen. Alles dat gebruikt is is speciaal voor de mod gekocht (behalve het pakpapier, dat hadden we nog liggen).
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Net (7 minuten voor de sluiting van de comp heb ik ook nog enkele foto's ingestuurd, hierbij nog wat extra foto's en uitleg:Mijn mod is nog niet af, dus was het best lastig om alles een beetje netjes een geheel te laten worden e.d. Voor de kerstmod heb ik voor de verlichting een combo van rode en groen/gele Leds gebruikt: ![]() ![]() En natuurlijk hoort bij een kerstmod ook een andere afbeelding op de bodem van je kast ![]() En tot slot nog enkele foto's van de voorkant. Wegens tijdgebrek was het niet gelukt meer takken vast te spijkeren en het wat netter af te werken... ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Kaz'Duzar was er nog op het nippertje bij! ==De stemprocedure is geopend!== Er worden geen inzendingen meer aangenomen. Iedereen kan stemmen d.m.v. de poll in dit topic. Tot 27 december, 23:59 kan er gestemd worden. We wensen alle deelnemers veel succes, en nogmaals bedankt voor de inzendingen! Het zijn allemaal een voor een geweldige werkstukken geworden! Let the games begin!
__________________ Dus... |
| | |
| | #54 (permalink) | |
|
| Citaat:
edit: ik weet gewoon zeker dat mensen hier op het forum niet massaal op de case van robbia8 gaan stemmen.. het zijn casejunks ![]() | |
|
| | #57 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Idd, dat stemmen bevalt me eerlijk gezegt voor geen reet :/ ![]() Ik denk sowieso dat alle stemmen aan het eind gecontroleerd moeten worden. Stemmen op jezelf niet mee laten tellen en stemmen van leden met minder dan 1 post mss ook niet mee laten tellen. Want zo is het wel erg makkelijk winnen. NOFI. ![]() |
| | |
| | #59 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
| |
| | |
| | #60 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Blij dat je et eerlijk doet... | ||
| | |