| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Idd een leuke reportage .De beurs viel mij persoonlijk eigenlijk een beetje tegen... Ik had er dan ook wel 30 euro voor over om er te komen, dus dan verwacht je wat. :P
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
De entree heeft mij niets gekost (Relatiekaart) En heb geld gevonden, dus ik ben 40 euro rijker, ipv geld uitgegeven ![]()
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| @ GBCHEATER: Met nopez gaan en met 40 euri trug komen... wat wil je dan nog meer! ![]() Nette reportage trouwens!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Citaat:
Zit eigenlijk wel te twijfelen of ik morgen weer ga, maar denk het niet...
__________________ Heul nie! | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| HCC dagen was voor mij weer geslaagd, leuke dingen gekocht, lekker rondgesjouwed etc. Op casemodgebied was het diep triest. Vorig jaar kon je op elke hoek nog wel led fans en CCFL's krijgen, nu was een fatsoenlijke CCFL nauwelijks te krijge, of bijv een UV ide kabel was bijna nergens te vindfen, en als je 'm vond voor heel veel geld. Ik heb de hele beurs afgezocht/gevraagd naar een Sleeve kitje, nergens... dat was wel jammer, ik had behalve hardware enzo ook graag van dat soort kleine dingen gekocht die je normaal moet bestellen met veel verzendkosten. Leuk waren trouwens die DVD's die zonder heffing verkocht werden Ook leuk was een p2 350mhz + mobo + slot convertertje voor 5 euro, altijd leuk. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| HCC dagen 2005 | the widow maker | Events Junkies | 70 | 2-12-2005 18:03 |
| Hardware.Info Dagen: 29 - 30 Oktober 2005 | Ragon | Events Junkies | 27 | 10-11-2005 21:39 |