| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Erg leuk en hartstikke originele compo! Brengt inderdaad de mod drang (nog) meer aan het kriebelen! Zodra mijn goodies binnen zijn, ga ik mijn sig veranderen! ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik had mij in April, ja je leest het goed April, voorgenomen om te beginnen met mijn mod. Helaas is er door omstandigheden niet veel van gekomen, maar nu er iets leuks tegenover kan staan ga ik toch maar eens beginnen denk ik. ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | |
|
| Citaat:
Zeker mijn eigen keuze, denk ook de beste keuze .Hmm over die leestekens: worden daarom bijna al mn posts die ik afgelopen dagen heb gepost verwijderd ? | |
|
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik heb nu iets van 1,5 week geleden AC Ryan een mailtje gestuurd om te vragen of ik mee kon doen, maar heb nooit iets teruggehoord. Ook zijn er sinds 3 oktober geen random prices meer uitgedeeld of deelnemers bijgekomen. Het begon zo leuk, maar nu gebeurt er niks meer geloof ik :/ Iemand een idee wat er aan de hand is?
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
Dat er sinds 3 oktober niks meer gebeurd was klinkt toch vreemd vind ik, dat lijkt er niet op dat ze veel doorgelezen hebben. Maar als het maar "back to live" komt :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Sorry dat ik dit topic weer zo omhoog schop, maar ik vind het nergens op lijken wat ze doen. Nouja, wat ze niet doen dus eigenlijk. Er komen bijna nooit deelnemers bij, na twee weken zijn er nooit meer random prices uitgedeeld en de gallery-page is geloof ik maar 1 keer geupdate. Ik snap best dat het allemaal hun keus is en wij eigenlijk niks te zeggen hebben, maar ze verpesten het eigenlijk wel.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Vind het idd een beetje jammer dat het niet zo lekker loopt. Denk dat ze gewoon met te weinig man zijn om de klus te kunnen klaren, en daarnaast wss niet op zoveel aandacht hadden gerekend. Het viel me idd ook al op dat nog lang niet alle mods in die gallery zijn geplaatst. |
| | |