| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2005
| Ik heb nu weer eens echt slechte zin. Ik had dus mijn pc geformateerd, windows 2000 erop gezet en alles weer geinstallerd, updates etc. Toen had ik nieuwste driver voor mijn Radeon 9600 XT gedownload. Natuurlijk ook de nieuwste directx. Ik wilde toen weer gewoon gaan gamen. Ik ging dus Doom3 spelen, het spel haakte na een paar minuten af met foutmelding. Toen ik pc nog niet geformat had liep hij perfect, nooit fouten ofsow. Ik dus nog een paar andere games geprobeerd... Overal hetzelfde... Na een aantal minuten haakt het spel af, en ik krijg een foutmelding. Terwijl de spellen het toen ik de pc nog niet geformat had nog perfect deden! Ik begrijp dit echt niet... ik ik zou wel weer eens fantsoendelijk willen gamen! (system; Amd 3000+, A7N8X Deluxe motherboard, 512 DDR-Ram)
__________________ ØÑΓỳ GóĐ çáŊ ĵúđĝę MЗ |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Heb je al geprobeerd oudere drivers te gebruiken ? Misschien ook een idee om omega drivers oid te proberen... Als je overklokt zal het wel helpen om wat minder hoog te klokken, je zou ook effe op de temperatuur kunnen gaan letten, misschien dat er toch iets te heet wordt ? | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ja inderdaad, standaard windows fout melding, die ik bij elke game krijg... Ik ga de Omega driver proberen! En wat denken jullie ervan, in de bios AGP Fast Write op : Disable te zetten?
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Fast writes wordt aangeraden om deze op Disabled te zetten. Als je de omega drivers instaleerd zie je ook waarom. Ik heb ook de 9600 XT 256 MB, ik heb hem dan van Sapphire. Ik gebruik hier de omega drivers die gebaseerd zijn op Catalyst 5.1. Deze werken perfect ook onder Doom3. Nieuwste omega drivers kun je in download junkies vinden. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Heb ik geprobeerd... wil gewoon niet, nog altijd blijven mijn spellen na een aantal minuten spelen hangen. Ik heb fast write aan en uit gehad, de omega driver geprobeerd, etc... Ik heb echt geen raad meer, ik snap het gewoon niet hoe het kan ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Waarom probeer je niet eens gewoon op WinXP te draaien, je systeem is daar snel genoeg voor.
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Dat weet ik, had ik eerst ook, toen had ik Windows Xp erop alles deed het perfect,, en toen had ik de harde schijf geformateerd(rede doet er niet toe), en weer Windows Xp erop gezet, en toen begon het met dat elk spel afkapte na een aantal minuten. Toen dus Windows 2000 erop gezet, en nog steeds hetzelfde... ik snap het bij god niet ![]()
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 januari 2005 Locatie: helmond
| Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TV Radeon 9600 XT (256MB) | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 4 | 25-07-2005 22:19 |
| Sapphire 9600 XT 256MB naar een Sapphire 9800 XT 256MB | xoxide | Cooling & OC Junkies | 9 | 1-11-2004 18:06 |
| Radeon 9600 Pro dood ? | ^R3CoN | Hardware Junkies | 9 | 12-09-2004 18:42 |
| Crushing tha Radeon 9600 Pro | R@mon | News & Review Junkies | 6 | 19-07-2004 22:20 |
| Radeon 9600 XT/TVD where to buy | Li-Unit | Hardware Junkies | 1 | 15-10-2003 09:42 |