| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 januari 2005
| ik wou met een maatje van mij een pc inelkaar zetten, alleen ik weet neit wat voor hardware ik er in moet zetten. als mobo doe ik waarschijnlijk ASUS A8N-SLI Deluxe processor AMD Athlon64 3500+ socket 939 is dit wat ofniet??? ================================================== ===================== en ik wou graag jullie weten over een videokaart en geluidskaart. het is de bedoeling dat ik er op ga gamen en films bekijken. mijn budget voor beide is zo rond 300,= maar als jullie voor iets meer beteren weten, graag laten horen!!! ook zou ik van jullie geheugen, voeding, cdroms, dvdroms bla bla bla bla bla horen :P alvast bedankt |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat dacht je van zelf door middel van Google reviews opzoeken zodat je een goede mening kan vormen over de voor en nadelen van de hardware die je wilt kiezen? Er is echt niemand die de moeite neemt om de reviews te gaan lezen en hier een goede beoordeling neer te zetten. Een beetje inzet tonen kan soms geen kwaad ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Dit soort vragen krijgen standaard een verwijzing naar onze policy waar onder andere het volgende in staat: Citaat:
.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Partitie hulp nodig | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 30-08-2007 14:10 |
| Hulp gevraagd bij het kiezen van een ram-geheugen | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 1-07-2007 16:27 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 16:57 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 19:18 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 08:23 |