| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik wil een nieuwe vga kaart (agp) gaan kopen, maar die wil ik wel in het theme van mn case laten passen. Aangezien het theme zwart met chroom is wil ik graag een vga kaart met zwarte pcb (printplaat). Ik heb me sufgezocht, maar het lijkt er op dat geen enkele fabrikant zijn videokaarten een zwarte pcb geeft... alles is groen, rood of blauw. Ik heb nu een Club3d Radeon 9600 Pro (rode pcb), en ik wil natuurlijk wel upgraden, dus een radeon 9200 met zwarte pcb heb ik niets aan. Het liefst zou ik een GeForce 6800 GT of Radeon X800 Pro hebben, maar met een 6600 GT of 9800 Pro ben ik ook tevreden, want zo heel veel game ik toch niet, en als ik het doe is het meestal een HL mod (cs, dod of ns). Ook vind ik het best als je met een X800 XT PE aan komt zetten, dan ben ik tenminste future-proof ![]() Weet iemand toevallig een kaart met zwarte pcb die aan mijn eisen voldoet? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Of misschien inspireert dit je: http://metku.net/index.html?sect=vie...ting/index_eng Desnoods met zwarte lak ofzo =] (als dat niet bestaat maak je het toch zelf? ) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb nog nooit een x800 kaart gezien die niet rood was. De enige zwarte kaarten die ik ken zijn de 9600xt van sapphire en ik heb ook wel eens een zwarte 9800se of pro gezien.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
Ik zal eens naar die POV kaarten kijken Ook hebben Aopen kaarten een zwarte pcb geloof ik. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zwarte handgrepen | kontkommer | Casemod Junkies | 7 | 27-11-2004 17:02 |
| The Zwarte Piet Revolution Is About To Begin | Solomon | Area 1337 | 17 | 6-12-2003 15:01 |
| zwarte streep in scherm na gebruik google | CerandoX.nl | Hardware Junkies | 14 | 28-06-2003 22:42 |
| zwarte kabeltjes v/d voeding.... | bogey | Elektronica Junkies | 4 | 7-06-2003 19:51 |
| [Photoshop] Zwarte rand rond tekst | twan | Software Junkies | 2 | 31-05-2003 13:33 |