| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Er was een programma (WinLIRC denk ik) waarmee je een afstandsbediening kan gebruiken. Moet je wel een ontvanger bouwen met onderdeeltjes die in totaal ongeveer 5 euro kosten, maar dat is ook erg simpel. Het schema moet vrij simpel te vinden zijn, mocht het niet lukken dan kan ik het nog wel ergens opgraven ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://www.lirc.org/receivers.html 1 keer klikken op de bovenstaande sit.e.. Je mag zelf ook wel wat moeite doen... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Winamp control met winamp 5? | Meert | Software Junkies | 0 | 14-07-2006 17:48 |
| Remote control PC | CraXz | Software Junkies | 10 | 25-05-2006 14:39 |
| Van een muis een Winamp control maken ? | Nicky_126 | Elektronica Junkies | 14 | 12-03-2006 21:57 |
| winamp voice control | modder.exe | Software Junkies | 3 | 24-04-2005 20:50 |
| remote control | pepo | Elektronica Junkies | 8 | 27-06-2003 20:50 |