| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| Hallo, Ik zit hier met een Asus A7N8X-X mobo. Hierop moet 2GB geheugen komen, maar dat geeft memtest errors. Het gaat om 2x 512MB DDR400 CL3 Kingston en 1x 1024MB DDR CL3 Kingston modules. Dit probleem heb ik al eerder gehad. Maar ook toen niet kunnen oplossen. Ik heb al gekeken of er een nieuwe BIOS beschikbaar was maar de laatste stable revision is nog steeds 1010. Heeft iemand anders nog oplossingen? De geheugen modules apart zijn wel allemaal goed. (getest met Memtest V1.51) Mvg, Sickness
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ok, na tijdje zoeken en belletje naar de leverancier ben ik dus op de Kinston website gekomen. (tsjah, ik zocht op de site van asus omdat het mobo problemen geeft.. wie gaat er dan in hemelsnaam zoeken op de site van kingston) Anyway, de leverancier (ja, k werk in computer winkel) vertelde me dat ik maar eens op de site van Kingston moest kijken. En jawel hoor. DDR400 CL3 word dus niet ondersteund vanuit kingston. DDR333 cas 2.5 wel ... Oplossing is gevonden. Topic kan dicht.
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Je kan ook je mem op cl2.5 instellen en kijken of het dan wel werkt.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik vraag me sowieso af wat je met zoveel geheugen op zo'n bord moet?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| De PC is niet voor mij maar voor een klant. Bij geluidsbewerkingen en dergelijke schijnt intern geheugen belangrijker te zijn dan reken kracht.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Als het voor een klant is snap ik helemaal niet waarom je niet een wat duurder mobo heb genomen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe memtest te starten? | Krogtor | Software Junkies | 13 | 6-07-2007 20:12 |
| Database fouten. | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 28-06-2006 18:43 |
| Fouten in de tekst(en) op de website | defecto | Events Junkies | 2 | 2-02-2005 16:13 |
| Windows 98 Explorer.exe maakt steeds fouten. | GoTMoRe | Software Junkies | 10 | 3-05-2004 19:57 |