| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Hallo, Ik heb vandaag een 6800 GT gehaalt van XFX maar hij word te heet. Als ik hem standaart laat draaien zit die rond de 60 graden. En dat is wat ik denk wel erg heet. Als ik mijn pc opstart gaat eerst mijn videokaart heel hard draaien (de cooler) maar als ik in windows kom gaat die zachter draaien. Kan ik meschien met een progammatje die windwaaier haarder laten draaien :/ En zoja welk progammatje. Ik weet niet zeker in welk forum dit moest de software of hardware dus ik probeer het maar hier gr. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Dit is vrij normaal met die kaarten voor zover ik weet, mijn 6800 LE kwam met stockkoeling ook boven de 50 graden.. Het is trouwens core temperatuur die gemeten wordt, en als grens geeft ie 127 graden aan, dus is jouw temperatuur gewoon veilig. Zelf heb ik er nou waterkoeling op zitten, maar ik zou je aanraden er een zalman VF700 / NV silencer oid op te zetten. Dit is stukken stiller en koelt nog beter ook. Wil je dit niet dan kan je met speedfan denk ik de boel wel regelen, anders misschien zorgen voor betere airflow in je kast. Als je je zijpaneel van je kast haalt zal de temperatuur al wel een stukkie zakken. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vga te heet waterkoeling? | william | Cooling & OC Junkies | 11 | 29-12-2005 21:21 |
| Hoe heet dit onderdeel??? | Superpivo | Casemod Junkies | 3 | 6-07-2005 21:52 |
| Moeder, wat is het heet! part 3! | QuincMan | Area 1337 | 100 | 6-08-2004 17:32 |
| VGA te heet ? | DeadSlayer | Hardware Junkies | 12 | 3-07-2003 00:41 |
| OW moeder wat is het heet, en wat doe jij eraan ? | Fleppuhstein | Area 1337 | 86 | 4-06-2003 22:37 |