| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 februari 2005 Locatie: Brunssum City
| Na heel wat uren gespeurt te hebben op internet en ...tig reviews gelezen te hebben over voedingen heb ik toch nog wat vraagjes. Ik heb besloten om of de Zalman ZM400B-APS 400W of de TAGAN TG380 U01 380W aan te schaffen. Beide PSU's hebben bij casejunkies de review gepasseerd. (alleen de Tagan was de 480 versie en zalman was de vorige A-serie) Betreft Zalman: mag je de B-serie met de huidige A-serie vergeljken. Ik kan geen verschil ontdekken. Betreft Tagan: Heeft iemand ervaring met deze PSU, graag zou ik uw mening hierover willen horen. Eigenlijk geldt dit ook voor de Zalman. Prijsverschil is wel 30 euro in het voordeel van de TAGAN Ik wil deze PSU vooral hebben voor de geringe geluidsproductie Huidige PSU is een 350W van Q-tec, in principe oke, maar als de temp oploopt dan begint deze behoorlijk te loeien. Betreft het aantal Watt en geluidsproductie zal ik er zeker op vooruit gaan. Ook liggen beide PSU's binnen mijn budget. Gr Toetje |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik heb de tagan 480watt en volgens mij is die stil. Al kan ik dat niet zeker zeggen omdat de rest van mijn pc atm niet echt stil is.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Ik heb zowel de Zalman 400watt als de Tagan 480-U1, beide echt fluisterstil. Je moet echt naar de fan kijken of ze aanstaan of niet. Toen ik de Tagan voor 't eerst in me handen hield dacht ik echt van "kijk DIT is nou een echte voeding'. Kwaliteit druipt er van af. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stille voeding gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 8-08-2007 21:16 |
| Stille cases | IceBase | Cooling & OC Junkies | 0 | 24-04-2005 18:01 |
| Stille VGA koelers getest | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 16-09-2004 22:01 |
| Linux icm stille hdd | Hellfish | Software Junkies | 0 | 28-05-2004 20:39 |
| Stille 120 GB HD gezocht | Mojo^PowaH | Hardware Junkies | 18 | 9-07-2003 18:06 |