| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2005
| Ik heb mijn althon amd xp2000 ja oud dingetje :P. Van 1.33 naar 1.43 toen naar 1.50 nu werkt hij niet meer terwijl hij tot 2.50 moet kunnen! Het probleem is mijn pc start op maar je ziet niks scherm niet niks... Hij start met normale geluid op enz. draait normaal maar werkt niet, je ziet niks. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Beetje vage startpost. Wat bedoel je met 1.33, 1.43 1.50 en 2.50? Ghz? Vcore? En heb je al een CMOS reset geprobeert te doen?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2005
| Als je mijn laatste post leest zie je dat hij klaar is. Nu een nieuw probleem zelfde als eerst. Start mijn pc op alles gaat goed maar je hoord dat geluidje niet en je ziet niks. Heb alles gewoon op oude stand staan fabrieks configuratie staan en toch werkt hij niet het beeld blijft zwart hij krijgt geen signaal ofzo want je ziet niks pc draait wel normaal maar werkt niet. het is een athlon amd xp 2000+ wat moet ik doen? |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Er van uitgaande dat de PC zoals je zegt gewoon opstart is het meest voor de hand liggend om een andere videokaart en/ of monitor te proberen (dan heb je die factoren in ieder geval uitgesloten). VGA kaart, andere onderdelen en alle connectoren even goed aanduwen helpt wellicht ook al.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Nogmaals: een duidelijke vraagstelling geeft meer kans op een duidelijk antwoord. "Kan het ook liggen dat die jp's (waarmee je ook je bios opnieuw instelt 5 seconden). Anders stelt 1 andere bijvoorbeel?" is niet echt een heldere omschrijving .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik denk dat hij bedoelt of het uitmaakt dat de jumpers anders staan dan dat ze horen te staan. Waar ik mee werk in ieder geval wel! (Beveiligingsapparatuur)
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 20:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 06:00 |
| Downloadlink werkt niet meer? | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 22-12-2005 08:48 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 21:56 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |