| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2004
| Ok, nou heb ik dus net een Asus ATI Radeon Extreme X800-XT PE , maar nu heb ik dus één probleempje. En dat is doom 3. Als ik de video settings verander geeft ie(zoals altijd) aan dat ik doom 3 eerst opnieuw moet opstarten voordat ik de veranderingen zie. Nou doe ik dat, start ie wel op met de ingegeven resolutie, maar niet met de juiste quality en anti-alias settings.. T lijkt net of die niet onthoud dat ie die settings moet veranderen eerstvolgende keer dat je het spel opstart . De drivers die ik gebruik zijn Catalyst 4.12, alles geupdate (en geprobeerd, inclusief eerdere drivers) en niks werkt. Heeft iemand hier ook problemen mee? Alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je de AA en AF settings in je ATi Control Panel verandert, zie je het dan wel?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Doom3 is vaag, als je daar aa/aaf aan wil moet je het via het control panel van ati doen anders werkt het niet.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Er is ook een tool (RadLinker geloof ik) waarmee je grafische instellingen op kan slaan in een snelkoppeling. Dan hoef je niet voor elke applicatie in je Control Panel te graven ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ach gewoon aa/aaf op 6x/16x zetten, dat trekt een x800xt-pe makkelijk :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| X800 Pro Fout.... | JaNnEmAn | Hardware Junkies | 4 | 30-09-2005 16:30 |
| Doom 3 : Project Mars City Casemod | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 11-02-2005 21:47 |
| DOOM 3 - CASEMOD | RA-ART | Area 1337 | 25 | 18-11-2004 06:38 |
| Radeon X800 Pro Voltage Mod | Hummel-X | Frontpage Discussie Forum | 10 | 20-05-2004 22:21 |