| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2005
| hallo mensen ik heb problemen met me processor. ik heb me pc gekocht als een AMD2400+ met 2000HhZ ik heb hem een keer late maken door "vrienden" die er wel verstand van hebben. maar nu heb ik in eens een AMD 1800+1500MhZ en dat is balen ![]() nu is mijn vraaghoe krijg ik mij originele snelhijd weer terug want het is wel de zelfde processor en chip el alles wat er in zit. alvast bedankt groetjes jelle ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Hoi koerok. Om de leesbaarheid van dit forum te bevorderen verzoeken we onze members om gewoon hoofdletters en leestekens te gebruiken waar nodig. Dankjewel .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
|
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2005
| Ok jongens bedankt. Maar wordt de tempratuur dan niet te hoog en brand hij dan niet door? maar in iedergeval ga ik het even proberen. PS: m'n moederbord is een NVIDIA nForce2 Chipset based voor een AMD athlon. Groetjes Jelle. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
Iig zal je cpu niet kapot gaan ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| myn p4 processor | stijntuner | Hardware Junkies | 8 | 18-11-2007 22:05 |
| Processor 'uitgetrokken' | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 1-11-2006 17:43 |
| Nieuwe processor | Niek | Hardware Junkies | 7 | 20-09-2005 15:09 |
| x2 processor | william | Hardware Junkies | 29 | 19-07-2005 18:12 |
| processor-benchmark | AMD'er | Software Junkies | 5 | 7-10-2003 10:33 |