| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey. Ik heb hier 2 moederborden liggen. 1 Kapot. ![]() 1 Heel. ![]() Die kapotte heeft een goede bios(snel). Kan ik nu zonder problemen te krijgen de bios van het kapote MB, Overzetten naar het MB die het nog wel doet? Groeten Brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Nou niet echt. Bij hebbenwel 32 gaatjes(totaal) voor de biossen. Ze zijn allebij van een ander merk. Maakt het dan wat uit? Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ja, dan maakt het wat uit. De structuur van de moederborden is totaal anders en daarom kan een BIOS uit het ene mobo nooit een ander mobo aansturen. Tenzij het natuurlijk exact hetzelfde moederbord is.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Nee, dat kan idd echt niet. Ik heb al te vaak verkeerd geflasht en biossen van andere mobo's geprobeert. Je kan hetzelfde mobo opzoeken en dan hot-flashen. Maar dan moet je wel precies hetzelfde moederbord gevonden hebben. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 15:59 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 22:15 |
| moederboard | GBCHEATER | Hardware Junkies | 13 | 11-03-2004 14:28 |
| Beste Moederboard ?? | Raptor | Hardware Junkies | 21 | 26-02-2004 15:57 |
| Wat kan mijn moederboard aan kwa CPU ??????? | Raptor | Hardware Junkies | 3 | 3-01-2004 11:24 |