| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Ik heb een Asetek L20 KT03 waterkoelingssetje, maar ik heb er een probleem mee. Hoe ik het ook maar neer zet, na verloop van tijd, na het bijvullen, zit er altijd lucht in de slangen, wat voor de nodige herrie zorgt bij het pompen. Nu zie ik wel een oplossing: een reservoir. Maar wat voor reservoir moet ik nou nemen? Ik zou het liefste iets willen wat extern is, en wat er ook nog is mooi uitziet. Wat raden jullie mij aan?? De slangen zijn 8/10, als ik mij niet vergis. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://www.ct-systemen.nl/product_in...oducts_id=2309 ![]() Het bijpassende reservoir ? Verder zou ik zeggen speur eens wat rond op webshops die waterkoeling verkopen... Keuze genoeg.... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Smaaktopics/ wat moet ik kopen topics gaan hier eigenlijk per definitie op slot omdat wij gewoon niet voor jou kunnen bepalen wat mooi is. Zoek het net af naar reviews en kijk rond bij webshops. Veel succes .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Watercooling: Reservoir | Lethal F | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-11-2007 20:33 |
| reservoir | roel450 | Cooling & OC Junkies | 3 | 13-02-2006 07:25 |
| Aquatube reservoir. | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 3 | 2-06-2005 19:21 |
| Bay reservoir ? | Raptor | Casemod Junkies | 14 | 29-01-2004 15:32 |
| Het ReseTVoir (reservoir) | The_Resetter | Casemod Junkies | 46 | 30-09-2003 19:21 |