| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hallo, Ik heb een paar vragen. 1. Ik wil met s-ata en IDE-133 gaan werken is dit verstandig? Want ik heb gehoort dat het tegen elkaar werkt. 2. Wat is het ver schil tussen een 939 processor en een 754 processor (behalve de pins). Wodt de een warmer dan de ander?. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Groeten Brantje.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2004
| Vraag 1: ik zou het niet weten :P Vraag 2: Dat hangt helemaal van welke proc met welke core en welke koeling af, niet van de socket..
__________________ Ik ben niet verantwoordelijk voor de onzin die ik zojuist heb uitgekraamd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Socket 939 kan dual channel geheugen aansturen, S754 kan dat niet. Warmer hangt af van de koeler, en daarom zijn er voor S939 dus ook grotere koelers dan voor S754 zodat ze toch op dezelfde temperatuur werken. En ik zou niet weten waarom SATA PATA tegen zou moeten gaan werken, volgens mij kan je gewoon een SATA disk gebruiken naast je PATA disk(en)
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik weet dat bij 1 of ander Asus-bord (ik geloof de P4C800) er problemen zijn als je P-ATA en S-ATA tegelijk wil gebruiken, maar dat is niet stadaard zo! Bij de meeste moederborden kan dit zonder problemen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Hoe bedoeld men "naast elkaar" ? Zelf loopt mijn OS op 2X S-ATA 200 GB (StripedSet) , daarnaast heb ik 1X 120 GB en 1X 160 GB P-ATA als backup en opslag ernaast hangen op een ASUS A7N8XE- DeLuxe Of bedoelen jullie dat niet ? ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste mod, maar wel een paar vragen | breakskater | Casemod Junkies | 17 | 9-04-2007 10:06 |
| een paar beginners vragen | r-racer | Casemod Junkies | 12 | 23-03-2006 18:23 |
| Paar Vragen over VGA en hun temps | brantje | Cooling & OC Junkies | 7 | 5-09-2005 10:19 |
| Voorstellen en een paar vragen | Junkie | Cooling & OC Junkies | 5 | 8-07-2005 08:58 |
| paar vragen over geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 9 | 22-04-2004 21:22 |