| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Hoi, Ik ben op zoek naar een stillere (hoeft niet persé noiseless te zijn) voeding, zolang de kabels maar gemeshed zijn. Nu ben ik, na een half jaar zoeken/googelen/reviews lezen op 2 voedingen gekomen die kwa prijs en datgene wat ik ong. zoek overeenkomen. 1- Be!Quiet 450w PSU Deze vanwege het aantal 4-pins connectors/sata connectors en dat ik hem maandag bv. meteen om 10u al kan ophalen. 2- Ultra-X Connect 500w Deze vanwege de handige 'plug-in kabels' en het oogstrelende design en dat ik hem dinsdag bv. al binnen zou kunnen hebben. Nu kan ik écht geen keuze maken, dus wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen vertellen welke de beste keus is.. Kwa reviews wordt ik er niet wijs uit welke beter is.. Met dank.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Als je na een aantal maanden al zover bent dan lijkt het mij een kwestie van afwegingen maken voor jezelf, en uiteindelijk je keus te maken. Smaak is een subjectief iets, dus zelf je keus bepalen. ![]() b.t.w meshen is vrij simpel en als je dat zelf doet wordt je keus wat groter. Zalman heeft b.v. mooie stille voedingen.
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Als het doel is zo weinig mogelijk kabels zichtbaar te hebben, zou ik voor een modulaire PSU kiezen. Btw, als ik op de site van be quiet kijken b.v. deze review doorscan, dan is alleen de atx stekker gedeeltelijk gemeshed en moet je zelf de andere kabels nog doen. Ik zou gaan voor een tagan die je dan zelf meshed, maar lijkt je dit teveel werk zou ik voor die ultra connectx gaan. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Zelf meshen heb ik wel eens geprobeerd, en verloor daarmee 3 4-pins connectors. Ging me nou niet écht goed af. Vandaar dat ik het meshen vooralsnog achterwege laat.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik sluit me aan bij de keuze van Kaz'Duzar, de kabels die je niet nodig hebt, hoef je er niet eens op te doen, en hij zit er ook nog een keer goed uit .
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Citaat:
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2005 Locatie: Veldhoven
| Waarom zou je niet gaan voor een Levicom X-Alien 500 Watt ? Hier @ CJ staat een mooie review...hij is stil...en ziet er gaaf uit ! ![]() De ATX is al gesleeved...nu alleen nog de 8x molexen + de rest Greetz, Bas
__________________ Ik zeg maar zo: In de ochtend geen gemak, zonder jeuk aan je zak |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ja, dat is nog maar de vraag, ik heb even een review opgezocht voor de nodige info. Duitse review
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Keuze os. | blackgoth | Software Junkies | 4 | 23-09-2004 19:43 |
| kleur keuze | whocarez | Area 1337 | 7 | 28-03-2004 12:04 |
| keuze wat is beter? | SiLaTroN | Hardware Junkies | 5 | 22-11-2003 10:03 |
| keuze proc. (amd xp) | Goodfellas | Cooling & OC Junkies | 22 | 15-07-2003 14:42 |
| Goeie keuze...? | Strakke-Wappie | Cooling & OC Junkies | 41 | 3-07-2003 19:19 |