| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Even een stukje verhaal te vertellen. Ik zat rustig World of Warcraft te spelen, ik was al 4 uur ofzo iets bezig. En plotseling gaat beeldscherm uit, PC staat nog aan, verder geen probleem, ik dacht, och gut, hij heeft weer eens een kuur. Nou nee dus, na de reset werkte hij ook niet, toen maar stroom eraf gehaald, en BIOS gereset, haalde ook niks uit. Dus toen maar uurtje ofzo laten afkoelen, werkte ook niet. Maar ik hoor ook geen opstart geluid.. Samenvatting: Hij gaat aan, maar doet verder niks, ik hoor de harde schijf wel iets doen, CD Rom speler hoor ik ook wat doen. Fans en dergelijke werken gewoon, maar ik zie niks anders dan een zwart leeg scherm. Systeemspecs: Asus A7N8X Deluxe 1024 MB Ram PC3200 AMD 2500+ (Niet overgeclocked ofz ![]() 80 GB HD 350 watt AOpen voeding
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Als alles wel gewoon werkt maar je geen beeld krijgt dan zal het probleem wel bij je videokaart liggen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik heb zo iets dergelijks ook gehad, toen ging hij wel aan, fans draaiden, lampjes branden, maar daar bleef het bij, ik kreeg ook geen beeld. Het lag uiteindelijk (hoogstwaarschijnlijk) aan de geheugenmodule(s) die niet goed in hun slot zaten. Ik zou zeggen kijk daar eens naar en check ook of alle connectoren nog wel goed zitten, wie weet helpt het.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2003
| Ik denk ook dat het de geheugenmodulle(s) zijn ik zelf heb dit probleem ook gehad als je meerdere modules hebt probeer het dan eens met een en dan de ander mss dat er een van bijde niet meer correct functioneerd.
__________________ 2 PC's: P4 2,4 Ghz @ 2,8 Ghz 512 Mb ram 80 Gb Hdd Gf4mx440 P4 2,8 Ghz @ 3,6 1024 Mb ram 120 Gb Hdd S-ata en 250 Gb ATA |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Allemaal bedankt voor jullie reacties, ik ga ze maar eens testen. Ik voeg later met een edit of ze hielpen. //edit Het heeft neit geholpen, ik had videokaart eruit gehaald, even in AGP slot geblaast, daarna weer erin geduwt, getest, werkte niet. Zelfde verhaal met het geheugen, werkte ook niet. edit\\
| | |
| | #9 (permalink) |
| Kan je het geheugen niet in een andere pc testen? dan weet je iig dat het daar niet of wel aanligt.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik zou eerst kijken of het niet je videokaart is, hetzelfde probleem dat jij hebt, heb ik ook gehad, alles grondig getest en later bleek het het mobo te zijn. Vraag eens aan een vriend of je misschien de onderdelen kan testen, als het dan nog neit doet kan je er van uit gaan dat je mobo kapot is, die dingen van Asus schijjnen nogal gevoelig te zijn. Het is al mijn 3de mobo die er nu in zit. Asus A7N8X E-Deluxe. YaaD ( ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik kan het geheugen niet testen in andere pc, dan krijg ik ruzie met andere, omdat die denken dat ik het vererger, en mijn videokaart is 9600XT, en dat is de enige ATi kaart hier in huis... ![]()
| | |
| | #12 (permalink) |
| Test je geheugen als er veder niemmand thuis is. Je videokaart hoet natuurlijk geen ati te zijn. Als het maar een kaart is die beeld geeft. Als je dan wel weer beeld krijgt weet je dat het bij je videokaart ligt.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ze hdd's enzo gaan wel werken dus het lijkt mij dat de cpu nog wel werkt.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 20:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 06:00 |
| Downloadlink werkt niet meer? | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 22-12-2005 08:48 |
| Casejunkies logo werkt niet meer | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 3-05-2005 21:56 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 18:58 |