| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2004 Locatie: In m'n kast
| Ik had laatst wel eens het probleem dat me pc op de meest ongewone momenten opnieuw opstarte. Tijdens het gamen, muziek luisteren flimpjes bekijken wat dan ook. Hierna kreeg ik de bekende foutmelding dat windows herstelt is van een ernstige fout. Na het een tijdje te verdragen ben ik toch mijn pc open gaan maken om eventuele fouten of kapotte dingen te zoeken. Maar ik kon niks vinden. Aangezien er wel wat stof op verschillende onderdelen zat heb ik mijn VGA-kaart, geheugen en m'n cpu losgehaald om het stof te verwijderen. Eenmaal alles weer in elkaar gezet te hebben startte ik de computer op om te kijken of hij het beter doet. Maar nu komt het probleem. Als ik de computer opstart krijg ik de foutmedling van dat windows niet opgestart kan worden en dat een verandering van software/hardware hier de oorzaak van kan zijn. Ik kan dan kiezen tussen veilige modus, windows normaal opstarten enz. Welke ik ook kies de computer blijft nu gelijk opnieuw opstarten nog voordat windows gestart is(1 keer wel gelukt maar toen was alles nog niet geladen of de computer startte weer opnieuw op)En de laatste keren dat ik opstartte kreeg ik zelfs helemaal geen signaal alleen een zwart beeld en deed ie helemaal niks Wat kan er zijn? Ik dacht misschien aan dat de cpu te heet word doordat de koeler niet goed zit ofzo? Toch heb ik naar mijn weten wel weer alles goed bevestigd... /Edit hij doet het tot nu toe, de lampjes van de usb gaf aan dat er iets mis was met m'n geheugen dus heb ik die in een ander slot geplaatst en alles werkt tot nu toe. Dus dit kan verwijderd worden. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| opnieuw opstarten | weedwalk | Software Junkies | 4 | 4-12-2006 19:22 |
| XP Vastloper bij opstarten... | SaTZzz | Software Junkies | 1 | 23-11-2004 18:13 |
| xp opstarten | Hellion | Software Junkies | 5 | 19-04-2004 12:58 |
| PC hangt met opstarten | Dark | Hardware Junkies | 9 | 20-10-2003 15:46 |
| probleem XP home inloggen/opstarten | kaozz | Software Junkies | 6 | 8-05-2003 19:58 |