| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Beste mede Cj'ers, na mijn computer opgebouwd te hebben, met waterkoeling in de kastm wil de computer niet meer opstarten, geen POST, helemaal niets. ik heb verschillende dingen nagekeken maar kan de oplossing niet vinden. Iemand enig idee waar het aan ligt, p.s. de computer valt na 1-2 seconden uit. Specs: A7n8X e-deluxe AMD 2800+ Ati radeon 9600xt 1 gig ddr kingston ik hoor het snel ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 juni 2004 Locatie: Roosendaal
| hey, Ik heb ook een keer zo'n probleempje gehad. Maar ik weet nie zeker of dit het zelfde is,( ik ben nie zo'n super ervare computerjunk.) ![]() Ook na het inbouwen van mijn waterkoeling sloeg mijn pc steeds uit. Dit kwam omdat mijn voeding het nie meer trok. Ik weet nie of jou waterkoeling op je voeding is aangesloten?? of op het lichtnet?? het zou ook kunnen zoals eerder is gezegt een dooje cpu. zoals ik al eerder zei ik weet er nie zoveel van dus zeg ff dak uit m'n nek loop te lullen. laters bartje |
| | |
| | #5 (permalink) |
| mijn computer start even en slaat dan af, dan lijkt het me toch niet dat het ee dooie cpu is? Verder is de voeding goed want ik heb ook al drives van de voeding gehaald
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik heb ooit zoiets gehad, maar dan hield de boel er na een seconde of drie mee op. Simpele reden was toen een kapotte powerknop, waardoor deze contact bleef maken. Makkelijk uit te sluiten door even een schroevendraaier als powerknop te gebruiken .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| computer draait nu wel maar krijg een melding, No signal input, iemand enig idee wat dit nu weer is ![]()
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 november 2004
| Vreemd dat je mobo in 1 keer defect is terwijl je daar niks mee gedaan hebt als het goed is .Ik zou ook je voeding is in de gaten houden met een voltmeter, hoeveel WATT voeding gebruik je momenteel ?(en is het een stabiele voeding, ik bedoel niet zo'n noname ding) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC valt na 3 sec. | N34X | Hardware Junkies | 5 | 7-02-2007 22:59 |
| me pc valt uit | casenici | Elektronica Junkies | 28 | 7-11-2006 20:45 |
| Laptop valt uit. | modder.exe | Hardware Junkies | 1 | 8-01-2006 18:19 |
| pc valt uit | Dark | Hardware Junkies | 15 | 18-10-2004 17:43 |
| pc valt uit | Dark | Hardware Junkies | 8 | 12-02-2004 20:58 |