| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2004
| beste mensen, ik ben bezig met een groots idee , ik wil namelijk mn eigen computer bouwen. En nu wil ik een nieuw moederbord aanschaffen maar ik weet niet precies wat voor een ik zou moeten kopen. Nou hoopte ik dat ik bij mn mede modders wel terecht kon voor goed advies. ik wil graag een heel snel en goed bord waar ik alles mee kan doen zoals heftig gamen, films kijken, etc. daar heb ik natuurlijk ook andere dingen voor nodig zoals een grafische kaart etc maar een goed moederbord is natuurlijk de basis. bij voorbaat dank, zupsecretary, Rutger Stuivenberg. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik denk dat je dit toch het beste zelf kunt bepalen, wij weten tenslotte niet wat jij wilt (b.v amd vs intel). Zoek enkele reviews op van mobo's die je interessant lijken en vergelijk deze dan met elkaar.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Moederbord op de kop? | rajkoow | Casemod Junkies | 31 | 19-10-2005 20:50 |
| ATX moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 2 | 22-01-2005 12:46 |