| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2004
| ik ben een beginnende modder en weet nog niet precies hoe een moederbord werkt en nu vroeg ik me af waar ik nieuwe fans enzo op aan moet sluiten. ik zie op de plaatjes altijd een heleverzameling fans en lichies maar ik weet dus niet waar die dingen aan moeten. bij voorbaat dank ZUP |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Goh jij moet nog veel leren ![]() En ik zou als ik jou was een fancontroller kopen voor je fans ipv ze op het moederbord aan te sluiten EEN AANRADER |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
3pin fan's kan je wel op je moederbord aansluiten maar het is beter om ze gewoon op je voeding aan te sluiten om zo je moederbord wat minder te belasten en meestal zit er bij die fans ook een doorverbind stukje dat je ze gewoon op een molex kan aansluiten (4pin).
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() Je kunt ze gewoon op de 3pins connectoren op je moederbord aansluiten, als je ze niet kunt vinden staan de plaatsen ook in je handleiding. Als het ventilatoren zijn met een molexconnector (4 pins) passen ze op je voeding. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Welkom op het forum. Om het forum lekker leesbaar te houden verzoeken wij onze members om gewoon ABN inclusief hoofdletters en dergelijke te gebruiken (zie ook onze policy). Dankjewel .De tip van de fancontroller lijkt me in deze trouwens ook het handigste. Een fannetje op je moederbord aansluiten (zie handleiding) is geen punt, maar echt zwaar belasten is geen goed plan.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Moederbord op de kop? | rajkoow | Casemod Junkies | 31 | 19-10-2005 20:50 |
| ATX moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 2 | 22-01-2005 12:46 |
| moederbord | zupsecretary | Hardware Junkies | 2 | 21-11-2004 19:30 |
| moederbord | haplo159 | Hardware Junkies | 3 | 27-09-2003 19:48 |
| [cm]moederbord | QuincMan | Hardware Junkies | 16 | 5-02-2003 18:50 |