| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Hallo allemaal, Ik zit met hetvolgende probleem. Ik heb devolgende kaart,... Ati Radeon 9000 Pro AIW. ![]() Op zich niks mis mee, werkt goed en zeker om videobanden over te zetten op DVD. Maar de koeler maakt veel lawaai, ik heb hem al een keertje schoongemaakt maar hij is gewoon verrot. Nu wil ik een nieuwe, stille koeler installeren, maar ik weet niet welke. Ik zat te denken aan een Zalman HP50, maar die zijn bijna nergens te krijgen,... misschien 2e hands en dan nog wordt hij officieel niet ondersteund. Hier zitten nl de gaten : ![]() en de achterkant ![]() Wie weet welke stille koeler ik hierop kan monteren ? zou bijvoorbeeld een Zalman northbridge koeler met een beetje airflow genoeg zijn ? |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik denk haast wel dat een northbridge cooler daar geschikt voor is. Alleen zou je misschien problemen kunnen krijgen met de montage bij het gat rechtsboven.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik heb anders nog een koeler voor je die ik van mijn Radeon 9600 Pro heb afgehaald. (heb nu de Coolviva). Je mag m wat mij betreft zo hebben.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Zo te zien zitten de gaten van de 9000 op dezelfde plek als mijn 9600 en mijn 9200. Op mijn 9600 zat zelfs precies dezelfde koeler maar dan alu met een transparante koeler. Een Zalman NB heatsink(die blauwe) doet het prima op mijn 9600. Dus zal zeker op die van jouw passen. |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Volgens mij worden er zelfs 9000's verkocht met passieve koelen, alleen dan nog een heel stuk kleiner dan dat NB blokje van Zalman. ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC, windows installeren | PsychoBram | Software Junkies | 31 | 15-09-2007 19:17 |
| Kan sommigte oude games niet meer installeren. | Don Zalmrol | Software Junkies | 4 | 31-05-2006 08:43 |
| Oude CPU Koeler Verwijderen | Cyborg | Cooling & OC Junkies | 15 | 10-03-2005 11:29 |
| 3000+ werkt wel op oude bios maar niet op de nieuwe | SteaRic | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 22:41 |
| tv kaart, maar welke... >/ | GBCHEATER | Hardware Junkies | 2 | 27-12-2003 19:24 |