| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Moi Ik heb net een nieuwe moederbord in mijn systeemgezet maar nu doet mijn toetsenbord het alleen in de bios/voordat xp is opgestart. bij de muis heb ik hetzelfde probleem Ik weet dat ze bijde in orde zijn omdat ze wel werkten op mijn vorige pc en daar nog op werken. WIndows doet het ook nog gewoon alleen zonder muis en toetsenbord kom je niet ver meer tegenwoordig. Bijde hebben ze trouwens ook nog wel ontvangst(lampjes van de receiver en de rode loed van mijn muis begginnen te branden) wie o wie kan me helpen? het betreffende moederbord is een Epox 8kha+
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je hebt windows wel opnieuw geinstalleerd nadat je je moederbord heb verwisselt?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) |
| XP CD erin, naar het BIOS, zoeken naar de boot-sequence, CD als first boot device instellen, opnieuw opstarten en dan start vanaf de CD de setup van XP.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #6 (permalink) |
| Hoezo wil dat niet? Als de CD niet (snel genoeg) boot dan kan je proberen met deze diskette's op te starten.
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Je ontvanger stekkertjes in de USB steken of op de ps2 als je ze al in je USB hebt. Mijn muis doet het niet in de bios als ik hem op USB heb en juist wel in de bios en niet in windows als ik hem met verloopstukje op de ps2 aansluit.
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #8 (permalink) |
| Toetsenbord en muis deden het net heel eventjes. nu ff rebootten om te kijken of hij nu beter gaat P.s. nieuwe installatie was niet nodig. Windows vond alles (hdd fdd etc etc) helaas ze zijn weer dood
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Toch is het heel erg aan te raden om windows opnieuw te installeren, zeker als je het moederbord vervangt.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat moet ook. Voor een juiste werking van alle apparatuur. Vaak geen XP ook een BSOD omdat de chipset ID anders is.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #11 (permalink) |
| Oke maar eerst wil ik mijn toetsenbords en muis in orde hebben. Anders vraag ik mijn pa straks wel even. Hij heeft er de juiste materieel voor volgensmij
| |
| | #12 (permalink) |
| Je toetsenbord en muis gaan niet werken in je huidge XP omdat waarschijnlijk de chipset anders is. Je moet éérst windows opnieuw installeren, dan pas kan je je tobo + muis gebruiken (in windows) omdat XP dan is ingestelt op de nieuwe chipset.
| |
| | #13 (permalink) |
| nee dat is het probleem niet. Soms doet hij het heel ff in xp Maar hij denkt dat ik een logitech toetsenbord gebruik i.pv. mijn microsoft toetsenbord Trouwens hij laad mijn installatiecd van xp niet ![]()
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Dat is het probleem wel. Er zit in je chipset een SuperIO chip, daar zit de KBC op. Die detecteerd muis en KB. Alleen dat je KB als een Logitech gezien wordt maakt niks uit, en komt door een verkeerde aansturing van je PS/2 poorten.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zeer traag internet | SupReme | Hardware Junkies | 14 | 6-04-2007 23:38 |
| Raar probleem met HDD | case_freak | Hardware Junkies | 16 | 29-05-2006 20:46 |
| Een raar probleem | Black Hawk | Hardware Junkies | 4 | 31-12-2004 11:06 |
| Vraag over raar beeld (monitor doet raar met hoge resolutie) | Invisible | Hardware Junkies | 8 | 24-02-2004 15:34 |
| Zeer mooie site! | iNTOSiA | CaseJunkies Support en Feedback | 22 | 23-04-2003 16:37 |