Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 21-09-2004, 20:57   #1 (permalink)

Standaard Access point

Hallo, zoals jullie misschien al hadden gelezen in een ander topic van me, wil ik graag binnekort een laptop kopen met een draadloos netwerk. Aangezien ik het zonde vind mijn dure Draytek router te verkopen, wil ik een access point nemen.

Ik wil niet meer dan 100 euro uitgeven aan de access point en hij moet de 54 mbit standaard ondersteunen. Bij www.MyCom.nl hebben ze een access point van Asus, is dat een goeie?

Zo niet, welke raden jullie ma dan aan ? Zon Linksys of US Robotics?
Dark Wanderer is offline  
Oud 21-09-2004, 21:05   #2 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de policy
We zien ook vrij veel topics met de vraag : "Wat hier aan upgraden, wat of waar kopen"
Open geen topic als je niet zeker weet welk moederbord/whatever je moet kiezen, maar je wel een gevoel hebt dat er 1 de beste is. Dit kun je mede onderzoeken doormiddel van reviews en tests. Ga dan Googlen op " Review and tests Type product + maker van product ". Je vind dan meestal veel zinnige dingen, en hieruit kun je eigen mening onderbouwen.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[TK] Point Of View Geforce 7600GT 256mb AGP8X rietveld Recycle Junkies (V&A) 1 29-10-2007 15:26
[TK] point of vieuw fx 5600 met 256mb Recycle Junkies (V&A) 8 30-10-2004 14:31
[TK] Point of vieuw fx 5700 met 256mb Recycle Junkies (V&A) 4 26-10-2004 22:57

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.