| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 september 2004 Locatie: hilly-wood
| Hey mensen Ik heb een zware probleem. Het zit zo ik had pas gelden een radeon 9800se gekocht, maaruhh hij doet het niet. Ik heb die kaart laten testen, ennuh die kaart is gewoon goed. Ik zelf heb een Compaq P4 2.4Ghz, 256mb, Geforce4 MX 420, had gehoord dat Compaq eigen onderdelen in had en dat het daar aan kan liggen ieder geval ik zou het niet weten. Mensen help me out PLS!!! greetings LaZyMaDaFaKa |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Je pc gaat dan terug naar fabrieks instelling. Eventule hoge pci/agp bussen etc. en andere dingen die veranderd zijn in het bios gaan dan weer terug. Maar als je je gf er weer instopt zal je zoiezo weer beeld krijgen.
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ja, dan kan je gewoon doorgaan met een andere kaart. Een bios reset is niks anders dan dat hij de instellingen in de BIOS terugzet naar de fabrieksinstellingen (welke standaard meestal goed staan om de PC normaal te laten functioneren). Het kan je probleem verhelpen. Anders is er niks aan het handje. Een tip: Doe iets meer moeite bij het typen van je posts, het komt er allemaal net niet zo lekker uit. En zoals je ziet is het het beste om zoveel mogelijk info te geven als je een probleem hebt, dat voorkomt een eindeloze vragensessie naar alle specificaties.
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 september 2004 Locatie: hilly-wood
| Ey ik heb iets gevonden maar ik weet niet of het daar aan kan liggen. Er stond dit : Found out the your compaq has a 230watt PSU. VERY F**Kin LOW for a 9800. The psu req. for the 9800 is 300w, but for stabble high end gaming, a quality 350 (or higher) watt PSU. Waar kan ik mijn PSU checken?? peace |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Een PSU kan je niet "checken", je kan kijken of je 12, 5, 3.3 V lijnen stabiel zijn, en of deze genoeg amps kunnen verplaatsen voor de 9800se. Heb je wel de extra 12/5V lijn van de 9800se aangesloten? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Al heb je idd een 230 watt voeding ( dat staat op de zijkant ) dan is dat volgens mij te laag voor een 9800 icm de rest van je hardware, wordt dus tijd om voor een nieuwe voeding te gaan kijken denk ik ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radeon 9800se | Djdevil133 | Hardware Junkies | 9 | 16-11-2004 00:17 |
| radeon 9800pro problemen | Acrylic_MoD | Hardware Junkies | 7 | 12-03-2004 10:32 |
| problemen met ATI Radeon | GoTMoRe | Hardware Junkies | 10 | 14-01-2004 10:39 |
| TV kijken met Radeon 9800SE | -PartyBoy- | Hardware Junkies | 9 | 19-12-2003 00:27 |
| Problemen met Radeon 9800 Pro, wie helpt?! | MRM | Hardware Junkies | 9 | 13-09-2003 21:18 |