| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| Ik heb dus nu al een maand of zo een Epox 8RDA+ (die heeft onboard 10/100 Netwerk) en ik had hiervoor al een 3COM netwerkkaart kan ik die samenlaten werken om 200Mbit te creeren? of is dat niet te doen? Ik hoorde dat dat alleen werkt voor het uploaden van bestanden en niet voor down en up samen? klopt dat of is dat gel*l? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Het kan inderdaad, maar niet zoals jij het wil. :P Je kan: a: UP en DOWN 100 mbit per stuk op 1 netwerkkaart (bepaald vinkje ergens, ook ff zoeken / opezoeken )b: 2 netwerkkaarten soort van koppelen (staat wel ergens op GoT) en die dan beide laten gebruiken op 200 mbit, ofzo. :P Weet niet zeker of optie b in windows werkt
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| 100 up en 100 down behaal je door full duplex mode aan te zetten. Met die 2 netwerkkaarten moet ik ook nog een suitzoken, maar heb er nooit zin in...
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Deze draad kan eigenlijk wel naar software ![]() http://www.falconstor.com/productsnicexpress.asp ![]() Dat is het, gewoon installeren ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Het enige wat in nog niet snap is of mijn switch/hub dan port trunking moet ondersteunen?
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| voor zover ik heb begrepen moet je switch dus ook poort trunking ondersteuen: trunken kan je met 2/4/8/enz lijnen, 4 is meest gebruikelijk, dan heb je dus een 400mbit verbinding. maar als je wilt gaan trunken moet je switch dit ook ondersteunen, en die moet daar op ingesteld worden het is dus niet zo dat jij op je lan-party binnenloopt en ff 2 draadjes inprikt en een 200mbit verbinding hebt. dat moet ook @ de switch ingesteld worden. correct me if i'm wrong. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Ik heb dat proggie ff geïnstallerd op me server en er een extra 10/100 kaartje ingeprikt (had ik toch nog liggen), maar het is bij mij toch compleet nutteloos, want de server is aangesloten op een 10 MBit Hubje. Die zal dus toch nooit meer dan die 10MBit kunnen verwerken . Wordt toch eens tijd om nog een 10/100 switchje erbij te kopen (heb er al een boven staan).Maar dat heeft natuurlijk alleen nut als dat porttrunking niet vanuit de switch ingesteld moet worden, want ik heb geen geld voor zo'n profi-switch.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| samen koop websites | ankh | Shop Junkies | 5 | 12-08-2007 17:38 |
| hulp bij samen stellen | jeffhak | Hardware Junkies | 18 | 21-03-2007 17:54 |
| 2 netwerkkaarten in 1 PC | -PartyBoy- | Software Junkies | 13 | 19-12-2003 13:13 |
| waterkoeling samen aan het stellen wat is het beste? | Pepz0rZ | Cooling & OC Junkies | 17 | 5-10-2003 02:52 |