| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juni 2004 Locatie: Oldenzaal
| Ok, ik zit met een probleempje, zodra ik m'n radeon 9600 pro in m'n computer zet start hij niet meer op, en speech poster zegt dan, System failed memory test, met later nog een keer erbij System failed cpu test. Zodra ik die videokaart eruit haal, en er tijdelijk een pci videokaartje in zet boot hiij soms op, maar soms niet. Als hij niet boot geeft hij een vga faiilure aan. Dus hierbij kom ik op de conclusie dat of m'n 3d-kaart kapot is. Of m'n mobo brak is, want hij hoort gewoon te booten met een pci kaartje, en in dit geval doet hij dat maar soms. M'n andere bak heeft geen mobo meer dus daar heb ik ook weinig aan, en in m'n andere server kan die agp kaart niet. Anders had ik al lang getest of m'n 3d-kaart kapot is. Ik heb hier ook geen andere agp kaart liggen. Moederboard is een Asus a7n8x deluxe rev 2.0, voor het geval dat dit nodig is. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik gok op je mobo omdat ie een fout geeft tijdens het memory testen. Als je vga dood zou zijn zou je die fout niet krijgen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ok, zojuist m'n oude 9000 pro opgehaald, en daarmee boot hij net zo vrolijk op. Alleen heeft iemand nog een idee hoe ik m'n 9600 pro kan reanimeren ? Op ander forum zeiden ze dat je hem in de oven kon doen, en dat hij het dan misschien wel kon gaan doen. Alleen als je kaart gewoon dood gaat zie je normaal toch een doorgefikte chip oid, maar ik kan niets vinden. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Mjah, daar dacht ik zelf ook aan, maar kheb geen flauw idee van welke fabrikant deze 3d-kaart is, want ik wissel nogal eens vaak van 3d-kaart. Hoe kan ik daar achter komen ? Er zit een retail fannetje van Ati op, dus daar heb ik ook weinig aan. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Misschien gewoon teruggaan naar de winkel waar je hem vandaan heb?
| | |
| | #9 (permalink) |
| Kheb hem 2e hands via iemand gekocht, en hij is in totaal een half jaartje oud. Alleen hij heeft er geen bonnetje meer van. Ik zal anders wel eens contact met hem opnemen, of hij dan de winkel kan contacteren, om te vragen of het een probleem is dat je geen bonnetje hebt. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Tja weet je ook meteen weer waarom hij van zijn kaart af wou. Ik denk niet dat de winkel de kaart snel zal ruilen als je geen bonnetje heb.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TV Radeon 9600 XT (256MB) | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 4 | 25-07-2005 22:19 |
| Radeon 9600 XT (256MB) problem | HardcoreRaver | Hardware Junkies | 19 | 24-04-2005 12:20 |
| Crushing tha Radeon 9600 Pro | R@mon | News & Review Junkies | 6 | 19-07-2004 22:20 |
| ATI Radeon 9600 Dual Screen vraagje... | defecto | Software Junkies | 6 | 18-11-2003 16:26 |
| Radeon 9600 XT/TVD where to buy | Li-Unit | Hardware Junkies | 1 | 15-10-2003 09:42 |