| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Mijn internet ligt om de zoveel minuten eruit, en ik snap niet waarom, dat is alleen bij mij zo, ik heb het zelf geconfiguureerd, en dat heb ik nodig omdat ik sommige poorten open wil houden, die automatisch door router geblokt worden. Specs: Linksys Wap11 Version: 1.1 SpeedTouch 510 ADSL Fast van XS4ALL Ik begin echt kost misselijk van draadloos netwerk te worden, want ik ben gewoon vaak op IRC, en speel veel online games, en ik verwacht dat ik gewoon 24/7 online kan zijn, maar dat is dus niet zo. Can anyone help me? Bij voorbaat dank aan iedereen die helpt.
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Had ik eerst ook met m'n 510. Je DHCP assigned tijd voor je router staat te laag. Daardoor krijgt je router elke keer een nieuw ip en dat sux0r, want dan disconnect-ie ff. Oplossting: Deze in je modem flashen en je router laten inbellen met de instellingen die je van je provider hebt gekregen. Dan is je modem alleen nog om alle verkeer om te zetten van utp naar telefoonlijn en voor de rest is je router de eerste barriere vanaf internet. Die krijgt dan ook je public ip en nooit geen ander ip meer.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Zeer goed, maar alleen als hij connected is, dat mag ook wel, ik had ooit eens een hele dure antenne op die voor op die PCI kaart gekocht, en zelfs dan heb ik nauwelijks verbinding. En zou het helpen als ik automatische instellingen zou gebruiken? En eXistenZ, dat kan niet, ik moet dat draadloze netwerk delen met 3 andere personen, en die hebben dat probleem niet.
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |