| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik wil graag binnenkort 2 zalman hdd coolers kopen, voor een stil gebruik (ook vermindering van vibratie van de hdd) en voor zn goeie prestatie. Helaas heb ik geen 5.12 plaatsjes meer over in me Xaser 2, zoals jullie al dan niet weten, heeft de Xaser 2 aluminium "bakjes" voor de hdd in te steken, deze kun je dan uit de kast zelf halen, dus heb ik niet echt plaats te kort, maar heb ik geen deftige bevestiging. Meer info en fotos van mn case zie je hier http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser2/6000a.htm Hoe zou je dit oplossen? ; enige opmerking is wel dat de hdd stevig moet vastzitten en horizontaal moet liggen. Info over de koeler vind je hier: http://www.zalmanusa.com/usa/product...dx=74&code=019
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Citaat:
Maareh het staat wel niet als je 2hdd achter elkaar op de bodem moet bevestigen.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Sloop een 5,12 rack uit een ander kast en monteer deze op de plaats van het HDD-rack van je eigen kast. Dan heb je genoeg ruimte. Je kan ook een zelf een rack maken met alu plaaten/strippen. Citaat:
![]()
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| TK. 17 inch pacard bell tft monitor | creeper89 | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 31-08-2007 13:51 |
| 21 inch | AMD-Ghost | Hardware Junkies | 3 | 12-10-2004 21:17 |
| [TK] 19 inch rek met inhoud | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 7-09-2004 21:08 | |
| Philips 5 inch lcdtje | blieblie | Elektronica Junkies | 8 | 7-03-2004 20:03 |