| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Op mijn rheobus fancontroller zitten 4 zwarte heatsinks maar die zitten voor een gedeelte in de weg. Kan ik die voor een stuk wegzagen? zonder dat het schadelijk is?
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Het zal vast wel kunnen, die dingen zijn bedoeld om de boel te koelen als je het maximum wattage er doorheen gooit, zolang je de boel niet maximaal belast is er niks aan de hand, anders richt je er van afstand een klein fannetje op voor de zekerheid. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Er komt een 120mm fan boven te hangen dat is ook de reden dat er een stukje afmoet, anders krijg ik die fan niet onder de bovenkant van me case.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het zal wel kunnen denk ik, zkrs als er een 120 mm fan boven hangt.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 december 2003 Locatie: Eindhoven
| Lijkt me geen probleem, klein stukkie d'r af 120mm fan erboven... goeie deal toch?
__________________ [1800+ @ 2012Mhz on stock cooling] [Abit NF7-SL rev 2.0] Any vBulletin questions? visit vBFans/vBnl timmehh@vBfans.com |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DVI signaal splitter, goed idee? | Raptor | Hardware Junkies | 2 | 22-04-2006 19:18 |
| Pc op subwoofer, goed idee? | Pietjuh | Hardware Junkies | 5 | 25-11-2003 17:10 |
| heatsinks op videokaart ram vastmaken | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 18 | 11-11-2003 12:41 |