| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Ik heb nu gisteren een Chieftec Medium Tower gekocht, nu heb ik de volgende twee problemen: 1. De Harddisk die redelijk oud is, is 5.25 inch en past niet meer in de 5.25 inch bays want ik heb reeds de cooldriver 4 en de musketeer 1 erin zitten. Bovendien wil ik er een cd-rom speler en een DVD speler indoen. Waar moet ik nu de HD plaatsen>??? 2. De CD-Rom speler past wel alleen er zitten aan de zijkant geen gaten om hem vast te schroeven . Hij ligt (zweeft) nu boven de cooldrive 4 die er ingeklikt is. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is die CD-ROM speler een gewone CD-ROM speler of een brander? Want als het geen brander is kan je net zo goed alleen de DVD-speler er in zetten..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
![]() Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 juli 2004 Locatie: Vlijmen (Den Bosch)
| Nou ik heb een 80 gig harde schijf van toch echt 5.25 inch..... En ik heb mijn Chieftec besteld met een cooldrive 4 en een musketeer en die leverancier heeft het meteen geassembleerd. En ja, ik ben een grote n00b op dit gebied maar ik wil het wle graag leren ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Zit die HDD niet in een koeler of een removable tray ofzo? Want 80 GB schijven zijn voor zover ik weet nooit in 5,25" formaat gemaakt..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
Noem eens een merk en type van de HD.. kunnen we even op inet zoeken naar een plaatje .. ![]() En ohja Wat de HACK i'm Back.. na 5 maand afwezig op forum.. Love vakantie..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [wc] Hoe gaat het passen? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 28 | 28-04-2004 18:36 |
| Gaat dat passen ? | Patser | Hardware Junkies | 22 | 21-01-2004 18:56 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| [Sound] Welke speakers, passen er bij mij systeem....? | Raven | Hardware Junkies | 21 | 21-06-2003 09:08 |
| leuke casemod alleen de hd's passen niet meer... | DeaT | Area 1337 | 13 | 2-06-2003 23:28 |