Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 13-03-2003, 21:53   #1 (permalink)

Standaard Het grote PDA Topic.

Ik vraag me wel eens af welke casejunk heeft er een PDA? En wie heeft er al een gemod ?

Ik heb nu sinds 6 dagen de Fujitsu Siemens Pocket Loox 600. Ben er over het algemeen erg te vreden over ik kom er net alleen achter dat er binnen die 6 dagen dat ik de pocket loox heb dat de prijs met 175 euro is gezakt.

Maar verder ben ik zeer tevreden, en nu jullie..... :P
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-03-2003, 22:10   #2 (permalink)

Standaard

Ik heb ook een pda, een Psion Revo plus 16 MB NL. Ik heb m gekregen van mn pa. Op zn werk kregen ze nieuwe nieuwe notebooks, met windows 2000, en hierop kon men geen eigen software installeren, dus ook geen synchronisatie. Toen heeft de directie besloten om Compaq Ipaq's aan te schaffen en deze software wél te installeren. Toen had mn pa dus een Compaq Ipaq, en lag de Psion ongebruikt in de kast, en die heb ik nu.

En nee, ik heb m niet gemod, wat zou/lkun je eigenlijk aan een PDA modden? ik zie het al voor me, een PDA met window....
Res-q is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-03-2003, 05:38   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb er geen een maar wil d'r wel een, het is gewoon zo handig als agenda op school :P
Eergassie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-03-2003, 11:50   #4 (permalink)

Standaard

Ik heb er geen en hoef er de komende tijd ook geen. Mijn telefoon doet prima dienst als eenvoudig agenda voor dingen die ik echt niet mag vergeten en op school heb ik alleen nog maar werkwijzers, dus ik zou eigenlijk niet weten wat ik ermee moet...
Oud 14-03-2003, 12:01   #5 (permalink)

Standaard

Ik heb er geen en zou niet weten waarom ik er 1 moet nemen, mijn telefoon functioneert prima als agenda en als ik iets anders moet doen dan heb ik daar een PC voor. Een laptop zou ik nog wel een keer willen aanschaffen, maar voorlopig geen geld voor! Nog meer van die elektronische zak-shit krijg je alleen maar RSI van....no thnx!
Redox is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bug in het grote LOL topic $pA$tiC CaseJunkies Support en Feedback 6 27-07-2004 12:34
Het grote NFS:UG topic eXistenZ Software Junkies 236 14-01-2004 19:58
Het grote 'Wat is jou OC?' topic Kumaniwasimu Cooling & OC Junkies 339 1-01-2004 18:55
het grote lol topic wizz_kid Area 1337 629 16-09-2003 17:48

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.