| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Hoi allen, Heeft er al iemand software en/of hardware problemen gehad met deze DVD speler? Blijkt probs te geven op een mobo ( type onbekend) met een intel celeron 400MHz. Bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Me broer heeft die LiteOn DVD speler op zijn asus mobo, doet 't perfect. Ik heb ook geen idee waarom hij het niet zou moeten doen. Als hij samen met een andere (HDD, CD) op 1 IDE kabel zit dan kunnen de Jumpers verkeerd zitten ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| ASUS A7V8X kan er ook prima mee overweg, maar heb je er zelf dan problemen mee ? Lijkt me toch sterk die dingen zijn allemaal standaard. Hij zal waarschijlijk wel defect zijn on verkeerd aangesloten. Een kleine val kan een dvd/cd speler al kapot maken.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| mmmm zo te zien doet hij het bij iedereen goed. Doet alleen die LiteOn DVD het niet op je Mobo, probeer er is andere DVD spelers in te doen. Of probeer die LiteOn is in een andere comp mischien is hij wel gewoon stuk. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2003 Locatie: Turnhout België
| Was een nieuw toestel die ik vorige week gekocht had voor iemand. Ik zei dat hij hem maar eens moest terugbrengen zodat ik hem kan uittesten. Ik heb de dvd op mijn pc aangesloten en alles werkt perfect. Zal waarschijnlijk wel een windows probleem zijn op zijn pc. Hij heeft gezien dat hij bij mij wel werkt en heeft hem terug meegenomen om hem opnieuw te installeren....Afwachten maar. Allen bedankt. Ps: het was niet zo een dure dvd, maar ik wou toch even weten van andere mensen of er mischien problemen bekend waren......niet dus. Vriendelijke groeten. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| dvd-rom speler modden | Pi | Elektronica Junkies | 4 | 1-10-2006 18:05 |
| [LOG] CD speler mod | Wolff | Casemod Junkies | 8 | 11-08-2006 22:38 |
| Dvd-speler = Pc | DJKroon | Casemod Junkies | 22 | 3-01-2005 21:45 |
| dvd speler de oorzaak?? | ^n0c3r | Hardware Junkies | 19 | 14-07-2004 16:57 |
| Cd rom speler | Delslet | Hardware Junkies | 6 | 18-05-2003 12:26 |