| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: Voorschoten
| Ik kwam tijdens het opruimen van mijn kamer een computerkaart tegen waarvan ik niet weet waar hij voor dient er staat ook niet echt veel informatie op, zoals b.v. fabriekant enz. Het enige wat erop staat is: KIRKHAMGATE LIMITED KIO-SK1 revision A Ik heb al geprobeers om er d.m.v. google achter te komen maar ik kon niets vinden. Weet misschien iemand van jullie waar deze kaart voor is. |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK Aan de topic starter: Zortg ervoor dat je een duidelijke foto, van jouw kaart post, zodat we je kunnen helpen. Anders loop je het risico alsnog een slotje te krijgen. Fleppuhstein
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Weet er iemand een online elctroparts shop? | HmRoiDX | Elektronica Junkies | 1 | 9-01-2005 22:34 |
| Wie weet leuke prijsjes voor een LANparty? | Enterprice | Area 1337 | 23 | 29-01-2004 22:50 |
| Lian-Li PC-73SL waaneer de release weet iemand | Li-Unit | Casemod Junkies | 22 | 31-10-2003 17:04 |
| Weet iemand Wanneer Xaser III VM3000 Skull S. in NL te koop= | Li-Unit | Hardware Junkies | 9 | 12-09-2003 07:26 |
| wie weet een groothandel voor computer componeneten | inanc_gangster | Hardware Junkies | 10 | 10-08-2003 19:51 |