| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 maart 2004
| hallo, ik ben in het bezit van de Levicom X-Alien - 500 Watt, er zit op deze voeding een toerental regelaar, nu is mijn vraag (heb ik niet gevraagd bij de aankoop) maakt het uit of je de toertal regelaar voluit zet of in het midden, als deze voluit staat dan maakt deze een herrie, en dan kan je hem lager zetten wardoor de herrie minder wordt, maar is dit schadelijk voor het systeem alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Volgens mij heeft de toerental meter te maken met de fan die erin zit, als je hem hoog zet zal de fan veel lawaai maken omdat hij hard draait, hierdoor wordt de voeding niet zo warm. Als je de meter in het midden insteld zal de voeding warmer worden waardoor de kans op het kapot gaan van je voeding groter wordt. Ik denk zelf dat je hem gerust op het midden kan zetten omdat je een voeding niet volledig qua capaciteit benut of je moet er echt al bijzonder zware (in de zin van veel stroomverbruik) dingen aan gaan hangen. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Citaat:
@undersquad: Wat heb je eraan hangen? | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Waarschijnlijk gebruik jou systeem ongeveer 200Watt stressed, dus echt warm zou hij het niet echt hebben. En ik denk ook wel dat er een beveiliging op zit tegen overhitting. Kijk ook anders is of je lijnen onstabiel worden als die fan op z'n laagst sta, terwijl je je systeem stress met game of andere zware toepassingen. (mooie voeding btw ) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Fan op zijn laagst en zo nu en dan even voelen of er geen heel erg warme lucht uit komt lijkt me voldoende. Zo snel raakt je voeding niet oververhit hoor ![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Levicom Watercube | uzuri | News & Review Junkies | 10 | 31-12-2003 10:12 |