| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| hey, Ik heb mijn computer op me tv aangesloten, via een verloopstekkertje (s-video--->tulp) aangesloten via tulp op mijn tv. nu is het zo, dat het beeld niet echt scherp is... als je een video afspeeld, dan lopen er balken doorheen (niet echt balken, maar verschillende kleuren) Ook zijn de letters eigenlijk heel moeilijk leesbaar... ik heb mijn computer ingesteld als kloon, op 60 mhz, met de drivers van nvidia. het is allemaal op xp, met een geforce 4 mx 440. Nou is mijn vraag, hoe kan ik het beeld wat beter maken? IK heb al op internet gezocht, en in winkels gevraagd, maar het werkt allemaal niet... GB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Dat kan niet. Je tv-out gebruiken is eigelijk alleen voor films (die zien er juist beter door uit vind ik) en games maar niet om wat te lezen van je scherm. De reden dat het zo onscherp word is omdat je tv een veel lagere resolutie heeft dan je beeldscherm en dat het dus heel veel meer verkleind op je tv komt waardoor het ook zo onscherp word. Hier is niet echt iets tegen te doen behalve grotere letters gebruiken.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Misschien wat offtopic, maar ik zit nog steeds op een shell te wachten waardoor we XP op het beeldscherm goed kunnen lezen. Ook menu's van de DVD (OSD) zijn goed te lezen, trillingsvrij, waarom maakt MS dan geen shell voor TV out? Gewoon heel simpel, een grote startknop, duidelijk te doorlezen start menu, en je komt al een heel eind.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Er zal wel niet genoeg animo voor zijn want zoveel mensen zijn er opzich niet die hun tv out gebruiken en als het al gebruikt word dan is het vooral op films te kijken en die kan je simpel ff op je comp aanzetten.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Volgens de mensen in de winkel, was het wel mogelijk, om het beeld trilling vrij te krijgen. Op school hebben wij ook een tv, voor pp presentaties...(ook trillingsvrij) Als ik hem nu via scart oid aansluit, zou het dan beter zijn? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| scart is idd het beste dat gebruik ik en op me eigen tv en die van me ouders heb ik geen last van trillingen.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik dacht dat alle standaart tv's 60Hz waren? op die 100hz dingen na. Wel vreemd dat je drivers hem dan niet automatisch op 50hz hebben gezet want dat zou toch wel moeten.
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| edit: misschien ff je drivers opniew je tv laten forcen? want bij mijn radeon en de gf van me ouders zet ie dan de instellingen voor je tv op de goede settings en zou alles goed moeten werken.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| 60 Hz is namelijk NTSC, en dat gebruiken ze in Amerika ed. 100 hz tv is niets meer dan twee keer het zelfde beeld projecteren, want alle beeld materialen in Europa zijn 50 Hz.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Hier op mijn 100herts scherm ziet het er allemaal goed uit. Je gaat naar msn je zet je letter typen groot je doet dit bij internet explorer en zet windows in 640*nogwat. En voor muziek en dvd gebruik je media engine.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuwe computer | Danny4790 | Hardware Junkies | 5 | 4-06-2007 16:03 |
| tv op computer? | DeKemp | Hardware Junkies | 5 | 4-09-2006 15:59 |
| Computer Stupidities | Cyborg | Area 1337 | 1 | 12-02-2005 13:25 |
| Na 1-2 Sec valt de computer uit | YaaD | Hardware Junkies | 16 | 30-11-2004 15:56 |
| computer spreekbeurt | GBCHEATER | Area 1337 | 30 | 12-01-2004 19:18 |