| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik zit met een probleem... Ik heb twee nieuwe hardeschijven van elk 200gb. Tijdens het instaleren van Windows XP (prof) werden deze geformateert, sinds dien zijn ze alllebei maar 127gb. Heeft iemand enig idee hoe ik die andere 73gb terug kan krijgen? Het is wel toevallig dat het bij allebei de hardeschijven is dat er 73gb opeens spoorloos is verdwenen.........HELP! >o |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Probeer een BIOS-update eens!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() edit: voordat hij ging formateren tijdens de windows install, gaf hij ook al aan dat ze 131xxxmb (127gb dus) waren......vaagheid. ![]() | |||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik heb zoiets ook gehad met een 160 gb die maar 103 gb was na formateren. Op de site van maxtor had ik toen zo'n analyse programma gedownload, die vond een fout en ging toen een 0 sector format doen oid. Daarna had ik opeens een zoot GB erbij, zoals het dus hoort. Dit programma heette volgens mij powermax, moet je maar even naar googlen als je een maxtor heb. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Code: Error reading drive. No diskette in drive, or drive failure Alvast bedankt voor alle tips! ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Dit is een makkie, je winxp\bios ondersteunt maximaal 28 bit lba, installeer sp1 en draai daaarna http://www.maxtor.com/en/support/dow...ve_enabler.htm Dan kan je gewoon wel bij je ruimte. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
edit: laatmaar, het is al geluk, iedereen erg bedankt voor de reacties! ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verloren hdd-ruimte | defecto | Software Junkies | 6 | 10-05-2008 09:34 |
| AMD Overklokken. CPU wil opeens niet meer. Suggesties? | mr.stijntje | Cooling & OC Junkies | 4 | 14-03-2007 16:18 |
| Ruimte in A7VT | Mantlet | Hardware Junkies | 3 | 24-12-2004 06:45 |
| Hoeveel Harddisk ruimte heb je? | Freakazoid | Area 1337 | 54 | 31-10-2003 10:27 |