| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik was een beetje op marktplaats aan het rondkijken. En toen kwam ik een advertentie tegen van een winkel dat er op ELK product 30% korting kwam. Aangezien ik nog een CPU, MOBO, RAM nodig hebt ben ik daarin wel geinteresseerd. Maar is zoiets wel te vertrouwen? http://www.intothepc.nl |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Het ziet er wel betrouwbaar uit. Ik denk dat je het beste even navraag kan doen bij de kamer van koophandel, staan ze er in, dan is het redelijk te vertrouwen. Alleen hier zit ik mee: [quote]Artikelen waarvan de folie/zegel is verbroken, kunnen door ons niet retour genomen worden./[quote] Stel je voor dat ze een kapot product hebben, in een verzegelde doos, dat koop jij, zonder dat je weet dat het kapot is, je opent de verpakking, en tja, het product werkt niet. Kun je het dan alsnog terugsturen?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| volgens de wet zit er volgens mij altijd garantie op niewe pc spullen dus ook als hun zeggen dat het niet zo is.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Als ik zou de prijzen bekijk zijn ze niet echt goedkoop hoor. Er zijn voldoende mogelijkheden/webshops te vinden die de artikelen goedkoper kunnen leveren. Inclusief de 30% korting! Ik (persoonlijk) zou er niet kopen. Neus nog wat rond zou ik zeggen en vergelijk wat prijzen.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Hitachi 400Gb 8mb 7200rpm SATA 30% Korting wordt berekend bij het afrekenen. Zie acties. 435,00 € - 521,43 $ damn ... 400gb sata ? wist niet dat die al bestonden ?
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Idd dat Goedkope valt wel mee.. hier in de lokale winkeltjes (nogal duur tegenover bora in Duitsland) kosten om een voorbeeld van goedkoop te noemen de diskettestations nog niet eens 10 euro, daar kosten ze 20 ![]() 400mhz ddr 512 valt bij veel winkels ook goedkoper dan 125 euro binnen te halen ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik zie geen eens een KvK nummer. Dus betrouwbaar is al hellemaal niet. De winkel zit in spanje, ook wel frapant. Maw ga er maar van uit dat het gewoon je reinste oplichterij is. Hoe wil je ooit 30% korting geven en toch overeind blijven.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik had dus eerst een email gestuurd met de vraag of de 30% nog van de prijs af moest en zo. Ik had al binnen een uur een reaktie. Meteen binnen 1 minuut vroeg ik waarom ze eigenlijk 30% korting gaven. Nog steeds geen antwoord >/ |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2004 Locatie: Zoetermeer
| Hallo mensen. Ik heb een laptop bestel bij intothepc en kreeg hem netjes na een week thuis bezorgt. Ik vind de service bij dit bedrijf best wel goed en zal zeker ook mijn webcam daar bestellen. Toppie
__________________ Hard werken voor je centen. Zo moet je leven. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Zoals al meerdere mensen zeggen zou ik hier dus NIET bestellen. Het klinkt allemaal leuk en aardig maar op GuT zijn shopsurvey kan ik ook geen info vinden over die "winkel". Hoe ben je eigenlijk op die site gekomen? Edit: en dan nog wat, die winkel rekent 15 euro voor normaal overboeken ![]() |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2004 Locatie: Zoetermeer
| Ik ben op de website gekomen via uzoekt.nl Er staat daar een grote banner met de bekende 30% Korting. Ik ben nu lekker met mijn laptop aan het internetten. Best wel blij mee. ![]()
__________________ Hard werken voor je centen. Zo moet je leven. |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Mooi dan. De moraal van het verhaal: vermoed je een luchie ... niet doen. Voel je je heppie .... neem de gok. Dadadaaaaaaaaaaaa (om onzinnige discussie in de kiem te smoren ....)
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| « sensoren
|
wat is cpu diode » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| elektronica winkel | sukkeltje456 | Area 1337 | 5 | 2-12-2007 01:42 |
| winkel | dafido | Shop Junkies | 0 | 25-08-2006 17:19 |
| Opzoek naar een winkel... | Guus | Casemod Junkies | 5 | 24-06-2005 00:32 |