| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Hallo, Wij hebben hier thuis een (draytek) router met 4 poorten, waarvan 1 poort naar mijn kamer loopt. Nu wil ik binnekort een zeer slome (passief gekoelde) pc kopen met alleen een vrij grote hdd erin. Dat pctje wil ik als download pc gebruiken zodat ie altijd kan aanstaan. Alleen, hoe moet ik nou mijn netwerkverbinding delen tussen mijn 2 pc's? Als ik de kabel in de download pc duw en dan vervolgens een crossover gebruik naar me main pc loopt de snelheid van het internet op mijn main pc denk ik flink achteruit. Dus ik kan dan denk ik het beste een router erbij kopen ? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| is het niet makkelijker om 2 kabels naar je kamer te laten lopen just my 2 cents
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| OK 1. Ik kan geen 2 kabels naar me kamer late lope, want alle 4 poortne zijn al bezet. 2. Met een switch kan je tog niet een internetverbinding delen ? Ik moet dus die kabel op kunnen splitsen naar 2 pc's, zodat ze allebei los staan van elkaar. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: vlijmen
| Mt een switch kun je gewoon delen dit doen wij in het stagebedrijf ook. Gwoon 1 kabel vanaf de router naar de switch en je kunt splitsen.
__________________ Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity. - Albert Einstein |
| | |
| | #10 (permalink) |
| oh ok want ik heb nog ergens een 10 mbit hub liggen pleur ik die erop. Ik heb al een pc van 133 mhz gezien helemaal compleet voor 15 euro. En dan nog een 20 gig hdd voor dezelfde prijs. Pleur ik dat erin, lijkt me goed genoeg voor een download pctje |
| | |
| | #12 (permalink) |
| mjah t idee is om dus als een download klaar is het tog te kopieren naar me main pc en het daar te branden of op te slaan. Als ik echt geld over heb kan ik altijd een gigabit kabeltje ertussen gooien, dan schiet t lkkr op. Dat pctje moet zo min mogelijk zijn, zelfs geen beeldacherm, ik doe dan alles via pcanywhere |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Citaat:
2stuks :P Verder wel goed idee ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alert op netwerk | Trucker | Software Junkies | 2 | 20-12-2004 23:19 |
| netwerk | burak | Software Junkies | 16 | 12-02-2004 17:41 |
| Netwerk vraagje | Solidex | Hardware Junkies | 18 | 22-01-2004 19:20 |
| netwerk probs | Reeferke | Software Junkies | 7 | 11-01-2004 13:52 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 17:42 |