| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Ik heb me dus toen waar ik die vraag over had het Apacer 512MB cl2.5 besteld, niet dat hier iets mis mee is ofzo :P De dag dat ik het geld heb overgemaakt naar Universecomputers(.nl) was 16 April.. Ik heb nog steeds niks binnen, en daarom heb ik hun eens een mailtje gestuurd Geen reactie.. Nog een gestuurd, weer geen reactie, Het lijkt me nou toch wel eens tijd worden dat die eens iets van zich laten horen, of niet dan? Heeft iemand van jullie ervaring met deze zaak misschien? (Als ik binnen 5 dagen niks hoor en niemand van jullie weet er iets over zal ik ze opbellen, nadat ik hun nummer heb gevonden )Thnx |
| |
| | #5 (permalink) |
| Overschrijven van postbank naar postbank duurt normaal maar 1 dag ofzo.. Als de betaling daar aangekomen zou zijn zouden ze me een track en trace code sturen zodat ik kan zien waar het pakketje is hier in NL maar die heb ik ook nog niet. Ik vind het ook raar dat ze niet eens terug mailen.. Ik heb alvast screenshots enzo gemaakt waar de rekeningnummers opstaan voor als ze gaan zeggen dat ik niet goed heb overgeboekt enzo.. natuurlijk heb ik ook de ordermail etc bewaard en het afschrift komt ook in deze dagen wel binnen ![]() |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Rielex, het is weekend en een on-line bestelling duurt nou eenmaal een paar weken. Je bent vast niet de enigste die er bestelt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| bij mij (rabobank) duurt overboeken altijd een week...
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Nee maar inpakken, opsturen en aankomen wel. Citaat:
| |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Heb geduld, als er aan het eind van de maand niets is, zou ik me zorgen gaan maken.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #13 (permalink) |
| Goedenavond, Wij hebben uw betaling ontvangen en sturen maandag of dinsdag het geheugen toe(dit is afhankelijk of de leverancier morgen het geheugen levert. Met vriendelijke groeten, Universe Computers bv Dat is toch mooi he, alsof er eene van die winkel hier meeleest en ziet dat ik wacht op mn geheugen ![]() ![]() ![]() |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Ik zal wel weer een van de weinigen zijn, maar ik bel gewoon altijd eventjes als ik wil weten wat de status is. Mail kunnen ze voor zich uit schuiven, maar een beller is altijd sneller!
__________________ Dus... | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ram geheugen | frans | Hardware Junkies | 20 | 10-07-2007 17:58 |
| Geheugen | Norden | Hardware Junkies | 16 | 26-03-2004 21:58 |
| RDR-geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 22 | 25-12-2003 12:30 |
| Geheugen | black magic | Hardware Junkies | 2 | 9-10-2003 21:03 |
| Nieuwe spulletjes besteld | Cooling & OC Junkies | 5 | 13-03-2003 20:49 | |