| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ik heb hier een pc met onboard LAN, maar ik heb een draadloos netwerkkaartje erin gestopt, dus is de onboard lan over. Kan ik hier een andere pc "in" doen, oftewel, mijn pc als router gebruiken, en dat het dus via-via gaat? Opstelling: PC---------netwerkkabel----------Mijn pc |-/(draadloos netwerk) \-|=|accespoint+router Zou dit werken? of moet ik nog een draadlooze netwerkkaart kopen? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Met de juiste software instellingen en een cross kabel is dat mogelijk.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ik heb nog een crosscable gevonden, en het werkt ook "half".... Uit winXP geeft 'ie wel aan dat er een netwerk verbinding is, maar uit Win98se niet.. Ik heb mijn broeder er ff achter gegooid...alleen die krijgt het ook al niet voor elkaar....we hebben zon beetje alles wat we moeten hebben, alleen vergeten we volgensmij iets.. ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Netwerk | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 19 | 6-05-2004 16:29 |
| netwerk | burak | Software Junkies | 16 | 12-02-2004 17:41 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 17:42 |
| server doorlinken | squid | Software Junkies | 8 | 23-05-2003 17:30 |
| Doorlinken na post | Syzzer | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 6-02-2003 07:18 |