| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| als je aan de volgende voorwaarden voldoet wel: -je kan programmeren -je weet 100% hoe een Seriele poort werk -je weet 100% hoe een paralelle poort werkt -je weet hoe je een systeem moet maken om paralel naar serieel om te zetten en andersom. -je kan dat systeem solderen -je kan de poorten op je WinXP PC direct aanspreken (al dan niet doormiddel van wat programmeerwerk) oftewel: tis extreem complex, en ik dnek niet dat er iemand is geweest die het al eerder heeft gedaan. en waarom zou je het uberhaupt willen doen? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heeft de 3.11 machine geen seriële poort? Want dan zou je het met een nulmodem-kabel kunnen proberen, daar heeft XP nog steeds ondersteuning voor geloof ik. En vertel eens iets meer over de situatie, misschien kunnen wij een andere oplossing voor je probleem verzinnen?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Hier onderaan deze pagina staat wat info over het maken van een crosscable, voor zover ik het begrijp... http://www.arcelect.com/rs232.htm |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Verschil tussen AGP en PCI | Royo1988 | Hardware Junkies | 17 | 14-03-2005 17:27 |
| netwerk tussen 2 pc's met usb? | Foxie | Hardware Junkies | 9 | 21-03-2004 00:52 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 17:42 |
| verschil tussen onboard ide en pci ide? | InsaneKitty | Hardware Junkies | 4 | 5-10-2003 09:52 |
| firewire netwerk aanleggen tussen 2 pc's | -PartyBoy- | Hardware Junkies | 39 | 7-09-2003 16:06 |