| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004
| ik heb een dell mobo liggen (pentium 4) die van iemand anders is. Er staat SECRET op de southbridge(en nog wat andere dingen). Maar die ****PIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP**** monteur heeft de p4en het geheugen eraf gesloopt. Het mobo heeft een pci connector erop (dus een pci kaartje met een heel mobo dr'op) en twee pci sloten(1 is langer dan de ander) *Socket 478 *Dell *er staat SECRET op de southbridge en nog wat andere dingen *socket eraf gesloopt *1x agp 1x normaal pci 1x Wat langere pci slot *mannelijke pci connector erop hier nog wat paint gevallen: ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 maart 2004
| Citaat:
[/img] | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik denk dat die 'mannelijke PCI-aansluiting' een verlengstuk is om extra PCI-sloten aan het moederbord te zetten. Een vriend van mij heeft een Dell en daar zit dat ook in. Zo hoeven ze voor mini-towers en midi-towers maar 1 moederbord te ontwerpen en bij de midi-towers zetten ze er dan dat verlengstuk op zodat je 3 extra PCI-sloten krijgt. Weet je uit wat voor soort systeem het moederbord komt, want als het uit een workstation komt dan zou het een 64-bit PCI-slot kunnen zijn: ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Als eigenaar van een Dell workstation kan ik je wel wat uitleggen over die "mannelijke PCI". Het is geen PCI, maar het is een uitbereidings mogelijkheid. Voor die Dell dingen heb je nog een klein printplaatje met 2 extra PCI sloten erop. Die kan je op dat "mannelijke PCI" slot schuiven. Helaas kan ik dit niet met pics ondersteunen momenteel, maar geloof me, dat is het De langere PCI sloten ken ik helaas niet. Edit: Demoniac, you tha man, en ik lees niet goed ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Lees eens goed, het is een P4 board, en sinds de P2 zit er geen ISA meer op de moboos .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hele rare videokaart uit een Dell Dimension XPS t700r | diamondo25 | Hardware Junkies | 3 | 29-08-2007 16:59 |
| mobo | creeper89 | Hardware Junkies | 15 | 20-01-2006 14:20 |
| [Mobo] Nieuw mobo, keyboard/muis werkt niet | icezAz | Hardware Junkies | 5 | 25-02-2004 21:43 |
| mobo ? | SiLaTroN | Hardware Junkies | 5 | 20-11-2003 16:17 |
| [IR] kan dat op elk mobo? | Phant0m | Elektronica Junkies | 12 | 2-05-2003 10:53 |