| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 december 2003
| Hoi! Ik heb een ASUS P4P800 Deluxe MB en 2 120GB S-ATA HD's. Nu wil ik dus nog 2 oude IDE HD's aansluiten, maar zodra ik een IDE HD aansluit worden mijn S-ATA schijven niet meer gezien. In de BIOS zijn de S-ATA schijven niet meer te vinden.. en wanneer ik de IDE schijven weer weghaal staan ze er weer gewoon. Nu mijn vraag: Kan S-ATA niet samen met IDE HD's?? Iemand ervaring hiermee? Ik heb enorm lopen zoeken, maar kan niets vinden (ook in de handleiding van het MB vond ik niets). gr. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik denk niet dat dit kan, want bij je windows installatie kan je ook kiezen of je sata hd's wil gebruiken. Anders moet je een ide naar sata converter kopen en je ide schijven daarop aansluiten.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Met DFI heb je daar gewoon geen problemen mee.. Daar heb ik nu 2 SATA + 4 IDE apparaten in de bios onder elkaar staan.. En kan zelfs nog 2x sata toevoegen in Rais config.. Maargoed DFI is geen ASUS..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 december 2003
| Citaat:
This one has hit the jackpot! Alles werkt nu zoals ik het wil hebben! Echt onwijs bedankt! | |
| | |