| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Ik heb al een heletijd Akasa Rounded Cables in mn kast hangen, het gaat om de zilveren shielded kabels. Sinds gisteren wordt mn cd-rom speler niet meer herkend en af en toe wordt mn brander ook niet herkend, mn hdd wordt wel herkendt maar die zit opzelfde soort kabel. ik heb de kabels al omgewisselt maar dat maakt geen verschild. ik heb ook mn oude gewone kabel gebruikt voor mn cd speler en brander en dan worden ze wel gewoon herkend. iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat die rounder cables weer gaan werken want k ben bezig met een casemod en daar moeten ze wel goed eruit zien |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| is de kabel van binne ook niet gebroke ofzo ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Master Slave jumpers staan goed, stroom zou ook goed moeten zijn, k heb een 550 watt en alle voltages zijn ook goed. de kabel kan niet gebroken zijn want als ik de kabels omwissel dan doen ze het nog steeds niet en de hdd doet het dan wel. de cd-rom doet het wel gewoon op een gewone ata kabel |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Bij mij deed ie het eerst ook niet goed, heb ik hem uit het mobo getrokken en toen nog es opnieuw ingestopt, en goed aangedrukt, toen deed ie et wel.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Nope, ze doe het gewoon met de standaard ata kabels maar als ik de rounded cable eraan hang dan doen ze het niet meer. de kabel kan ook niet kapot zijn want als ik hem tussen mn hdd en mn mobo hang doet ie het gewoon ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
spookt in je pc ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Als je gewoon de blauwe kant in je moederbord steekt. En dan met de twee ander connectors gaat testen. Eerst enkelt de cdrom aan het eind aan de kabel. Dan cdrom in het midden van de kabel. Dan hdd alleen aan het eind van de kabel. Hdd in het midden van de kabel. BTW check ook je pinnentjes op je hdd en cdrom. Bij mij is er op een HDD ook pin 1 naar binnen geschoven waardoor deze slecht contact maakt. En alleen werkt als hij alleen op een ide kabel zit. Alles wat ik erachter hang wordt niet goed herkent.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Ik heb dus ook wel gewoon die zilveren shielded cables en ik heb er echt geen problemen mee nooit gehad ook.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Rounded cables | NecroCide | Casemod Junkies | 6 | 7-11-2004 00:15 |
| Maak je eigen rounded cables | Foxie | Casemod Junkies | 2 | 24-08-2004 19:59 |
| 60cm rounded IDE cables met 2 connectoren? | Casejunkie v1.1 | Casemod Junkies | 4 | 9-10-2003 22:15 |
| rounded cables (pic) | squid | Casemod Junkies | 21 | 28-01-2003 19:05 |