| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik heb een WD 80GB in mijn shuttle zitten. Helaas is er iets misgegaan met de installatie hiervan. De hardeschijf heeft twee partities, een van 10 GB waar inmiddels Windows XP opstaat en eentje van maar liefst 150 Gb....... en dat op een harde schijf van maar 80 Gb. De schijf is ooit wel onderdeel van een RAID 0 configuratie geweest. Ik heb geprobeerd met windows XP de partitie te formateren maar daar loopt hij op vast (programma reageert niet e.d.) en ook heb ik Partition Magic 8 gebruikt maar dat is eigenlijk hetzelfde verhaal. Nu kan ik wel de gehele harde schijf gaan formateren en de MBR opnieuw erop zetten maar dan kan ik alles opnieuw installeren Iemand een ideetje??
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Mooi toch dat je al die GB's gratis erbij hebt gekregen :P Waarom wil je formatteren dan? Ooit al eens van het DOS commando "format d:" gehoord? blijft je C netjes in orde, en je d formatteer je. Misschien ook het commando FDISK eens proberen, kijken wat die zegt? Ik heb er niet veel verstand van maar dat is het eerste wat ik zou doen in zo'n situatie ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| GEwoon met fdisk de D partitie weg halen. En ook de extended partitie. Opnieuw een ext van de rest van de HDD aanmaken, en daarin een logisch station die 100% van de extended pakt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Probleem is opgelost, helaas wel een sloot DATA kwijt (200 Gb MP3).....zucht... Gelukkig heb ik tegenwoordig een 15 Mbit internetaansluiting.. :P
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Harde schijf cooling | SupReme | Cooling & OC Junkies | 8 | 25-06-2006 19:53 |
| 1 Terabyte Harde Schijf | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 14 | 2-11-2005 21:52 |
| Harde schijf | VanLooc | Casemod Junkies | 3 | 13-10-2005 19:38 |
| Fragmentatie van harde schijf | joboris | Software Junkies | 1 | 20-09-2004 18:54 |
| Stilste harde schijf | Hardware Junkies | 45 | 13-04-2003 17:41 | |