| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Hallo allemaal ! Ik heb een idee voor mijn case mod... alleen daar heb ik 2 kasten voor nodig ! 1 case heb ik in 2002 in duitseland gekocht, op www.bora-computer.de Alleen daar hebben ze hem ONLANGS uit het assortiment gehaald ! Das dus zwaar klote Weet iemant misschien waar ik deze case kan halen? In Duitseland / Nederland / Belgie ? de enige info die ik heb is : Midi Tower Design... daar word je dus niks wijzer van Daarom een plaatje.. Ik hoop echt dat iemant mij kan vertellen waar ik die kan halen... Ik heb me al 2 weken helemaal kapot gezocht op google en andere zoek pagina's ! >( ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb de rekening helemal nagecheckt, DE enige info die erop stond is wat ik heb verteld ! Mijn moeder heeft ze al 20X gebeld (ik kan geen duits :P ) maar ze nemen daar niet op! Ik heb ze al 3 meels gestuurt ! (die mijn moeder in het duits heeft geschreven )Maar daar reageren ze ook niet op !!!!!!!!!!!!!! Dus nu heb ik een paar dagen trug zelfs een fax gestuurt met fotos enzo..... No Reaction...... Daarom weet ik nu echt niet wat ik moet doen >( |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| das een Qtec. www.qtec.info |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
|
| Citaat:
http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13670 | ||
|
| | #8 (permalink) |
|
| ik heb deze case in mijn handen gehad en er ook een pc tje van een vriend van me in gebouwd. Hij was toen gekocht bij bora-computer.de maar die hebben hem niet.. lijkt erop alsof die uit de handel is genomen ofzo. Hij kostte toen 45 euro met 420watt voeding.. lekker cheapass |
|
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Een beetje gebrekkig maar ik versta ze ! Is misschien makkelijker, dan kun je ze zelf helemaal gek mailen. | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Maar Bora heeft hem idd niet meer..... En ik weet nog steets niet wat de naam van de case is ![]() Zon ding kan toch niet ineens verdwijnen ? WHEE !!! is er dan helemaal niemant die me kan helpen ?????![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar kan ik dit kopen. | black magic | Casemod Junkies | 5 | 8-06-2006 17:47 |
| Nog sneller als deze ? WAAR !? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 31-05-2004 20:48 |
| Waar kopen? | NickBR | Cooling & OC Junkies | 2 | 21-02-2004 15:50 |
| Waar kan ik UV-Plexiglas kopen. | artic | Casemod Junkies | 17 | 14-02-2004 23:28 |
| Waar kan ik deze kast kopen??? | Ice T | Area 1337 | 1 | 2-10-2003 08:58 |